Las Nieves Raid

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Re: Las Nieves Raid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 10:25

Kan je over overnachten een ander topic op Buitenritten openen Iepsel? Ik beantwoord de vraag graag maar de moderators gooien wat graag ´bepaalde´ topics op slot Knipoog

hc

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:42

Huertecilla schreef:
In Zuid Limburg kun je rond de Pietersberg met wat zoeken een hoogteverscil van misschien wel 100 meter vinden op een route.

100 meter haal je in het Heuvelland (waar onze paarden staan) makkelijk ja, St. Pietersberg weet ik niet daar ben ik lang niet meer geweest, maar dat ligt weer een stuk lager.
Als je richting Vaals(erberg, hoogste punt van Nederland) gaat wordt het nog heuvelachtiger.

Maar vergeleken met échte bergen is het natuurlijk maar weinig ja. Knipoog Daarvoor moeten we toch een stukje reizen...

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:43

Nina_rex schreef:
100 meter haal je in het Heuvelland (waar onze paarden staan) makkelijk ja

Clown heuvelcompetitie
Hier (Pays des Vallées) halen we dat nét, de vallei hier beneden ligt op 100m en de bergen in mijn rug halen 210 tot 250 Haha! Wel steil hoor, onze straat heeft zo'n bordje met 14%, en dat is best een pittige helling.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 09:09

gaaf verslag zeg en ontzettend leuke foto's! ik vind het ontzettend bijzonder dat jij zo met je paard kan rijden en werken heerlijk lijkt mij dat!

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 12:10

super verslag. een vriendin van mij heeft daar dacht ik ook gereden op haar schimmel arabier, Tina Weidner en Alpujarra, zij was vorig jaar de winnares van Copa del Rey en de Al Andalus. De laatste wil ik nog een keer samen met haar rijden.
Ik ga nu je foto's kijken, top om dat hier op het forum te zetten, heerlijk internationaal!
grtjs brigitte

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 14:27

nasheeta schreef:
...de Al Andalus. De laatste wil ik nog een keer samen met haar rijden.

Die route heb ik op papier. Enduro-rijders (motorfietsen rijden wel eens een stuk en geven me feedback. Tzt is een deel ervan een route voor een solo meerdaagse.
Ik woon hier echter nog wel even Haha! en eerst de trip over de waterscheiding naar de kust en terug. Mis nog 15 kilometer route aan de kust en dat is nét het stuk naar het doel daar. De rest is me goed genoeg door de motormannen uitgelegd.

hc