woeliej schreef:mazzeltje, gezien die 160 wil gaan rijden. Dat noem ik winst, want als je alleen voor lol zou gaan zou je toch niet persee naar die 160 toe willen aangezien dat toch wel erg heavy is
Sorry hoor maar dat noem ik geen winst! Winst is als je iedere wedstrijd perse wilt winnen en gewoon gaat lopen jagen, maar dan nog... vind ik verder ook niets verkeerds aan, als het maar niet ten koste van je paard gaat. Als een paard al veel km's in de benen heeft en jezelf een ervaren ruiter bent en je gaat voor de winst nou prima toch!
Verder is Mazzeltje mijn rijmaatje en ik heb dit seizoen alle wedstrijden met haar samen gereden en ik kan je wel zeggen dat wij absoluut nog niet voor de winst zijn gegaan dit seizoen!! Als het aan onze paarden had gelegen wel, maar Mazzeltje hamert er juist op om het nog rustig aan te doen... eerst de km's in de benen!! Beetje kort door de bocht van je vind ik om te zeggen dat ze voor de winst gaat omdat uiteindelijk haar ambitie (en ook de mijne) is om een 160 te rijden.

fijn toch dat iedereen op zijn eigen manier kan genieten van de endurance!
Maar Ruud als je paard panisch is met koelen (sprak zij uit ervaring
) dan is oefenen in klasse 1 geen overbodige luxe!

Mag je dan geen ambities/doel hebben in de endurance
, ik vond 1 rondje wel genoeg!