Wel of niet geschikt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

beautyke

Re: Wel of niet geschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 07:02

Mijn vriend rijdt nu met zijn paardje (new forest*draver) van 1.42m tot 60 km, zonder ook maar moeite te hebben om de snelheden te halen. Volgend jaar plant hij om op de 80 km hier in belgie te starten, dus ja waarom niet?

bluebell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 09:58

Wat leuk om te horen dat het dus niet perse aan de grote van het paardje ligt Knipoog Tot nu toe heb ik ontzettend veel plezier aan de endurance en train bijna iedere dag lekker buiten.
Bell geniet van de ritjes (net als ik) en dat is het voornaamste!
Als zou ik niet echt op hoog nivo met haar kunnen komen is dat zeker geen reden voor mij om een ander paard te kopen Wij zijn partners for life! Haha!
We hebben nu al zoveel samen geprobeerd (cutting, Teampenning, Reining, Pleasure) nergens blonken we in uit maar als er een prijs was geweest voor de combinatie met de meeste fun dat hadden we die vast en zeker gewonnen!!!
Onze volgende wedstrijd zal in Tessenderlo zijn op 5 aug en als alles meezit rijd ik die samen met mijn dochter en ons ander paard (ook een quarter) uit.
Ik heb er nu al ontzettend veel zin in!

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:34

grote doet niet veel hoor, idd meer de instelling en de training.

Mijn new forest pony is ook niet groot met zijn 1.48, maar als ik hem zijn gang laat gaan raced die ze allemaal voorbij! Hij wil gewoon persee voorop, echt een vechtertje. ( voorbeeld : zelhem -> voor p/a 5 mensen in gehaald, ook paarden) Maargoed hij heeft dan ook een goede conditie.

Maar ik denk dat als jou pony eenmaal een goede conditie heeft ze vast goed kan worden. In laag soeren heeft er een shet mee gedaan, die heeft het ook binnen de tijd gered met die korte pootjes. Dan zou jou pony al helemaal harden moeten kunnen lopen lijkt mij!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 13:08

@Bleubell: dan zien we ons 5 augustus want ik ga ook met Mix! Vertegenwoordigen we samen de Quarters! Haha!

bluebell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 23:01

Hey super! als alles goed gaat rijdt mijn dochter ook mee voor de eerste keer! Knipoog
Ben benieuwd of we elkaar weer tegen komen! Hoe laat gaan jullie ongeveer starten?

Groetjes Chantal

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 23:31

bluebell schreef:
Hey super! als alles goed gaat rijdt mijn dochter ook mee voor de eerste keer! Knipoog
Ben benieuwd of we elkaar weer tegen komen! Hoe laat gaan jullie ongeveer starten?

Groetjes Chantal

Dat weten we nog niet. (ik rij normaal samen met mijn buurmeisje) Waarschijnlijk weer rond de middag. (tussen 12uen 13u) Zal ook afhankelijk van het weer zijn. Bij heet weer zo vroeg mogelijk. Ik laat het je nog via pb weten!