Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ipsilonka schreef:Vippie schreef:Ik wilde deze rijden maar nu wordt waarsch op dezelfde dag de mendurance georganiseerd, grrrrrrrr
Mendurance, waar, wanneer

daandriaan schreef:ik doe waarschijnlijk ook weer mee!!

Match schreef:Hier de organisator van UH![]()
Vorig jaar was deze wedstrijd wel snel vol hoor! Ruim 4 weken voor de datum ben ik begonnen met een wachtlijst in te lassen. Ik moet zelfs al zeggen dat de kennismakingsklasse voor dit jaar al vol zit!! Wij hebben nu eenmaal een beperkt aantal deelnemers (=100).
Verder heb ik vernomen dat de mendurance Laren niet doorgaat op deze datum.
Het terrein is vrij heuvelachtig. Wel erg mooi, maar best een zware rit. Binnenkort zal ik de definieve afstanden bekend maken.
SplashIsLief schreef:Ik heb me net ingeschreven
Onze tweede klasse I, hier in de buurt. Dus ga daar van te voren nog wel een paar keer rijden. Heb er nu al helemaal zin in!
September schreef:Ik heb me aangemeld bij de DER, als het goed is kan ik mij dan inschrijven voor de klasse I.

jowien schreef:Is de UH ook zonder ijzers te doen? Want daar heb ik wel eens van gehoord dat er toch wel heel wat harde weg of grond enzo is onderweg.
Ik heb wel eens eerder gewoon gereden rondom Kootwijk en daar zijn de ruiterpaden heel goed te doen zonder ijzers, bijna lleen zand. Dus ik denk dat ik 26 aug. Kootwijkerbroek ga doen als eerste keer (kennismakingsklasse). Als iemand samen wil rijden?
Ineke2 schreef:September schreef:Ik heb me aangemeld bij de DER, als het goed is kan ik mij dan inschrijven voor de klasse I.
Ben je dan ook al lid van een rijvereniging bij jouw in de buurt?
Anders kun je geen startkaart aanvragen...
Match schreef:Via de DER kan je ook een startkaart aanvragen. Je hoeft dus niet ook nog lid te zijn van een plaatselijke rijvereniging.

Ineke2 schreef:September schreef:Ik heb me aangemeld bij de DER, als het goed is kan ik mij dan inschrijven voor de klasse I.
Ben je dan ook al lid van een rijvereniging bij jouw in de buurt?
Anders kun je geen startkaart aanvragen...
carola schreef:September schreef:Ik heb me aangemeld bij de DER, als het goed is kan ik mij dan inschrijven voor de klasse I.
Ineke, dat is niet zo hoor. Je hoeft geen lid te zin van de rijvereniging voor een endurancestartkaart. De KEV neemt die rol van vereniging op zich.
Ineke2 schreef:O ja dan is dat voldoende![]()
Ik wist niet dat je ook dressuur en springwedstrijden deed