Halsterhoofdstel roest.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DaphneL

Re: Halsterhoofdstel roest.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:20

DaphneL schreef:
Ik heb ook een halsterhoofdstel van Marylot met verroeste gespen.. Vooral de dingetjes bij de frontriem zijn helemaal verroest en de andere gespen ook allemaal wel een beetje. Je ziet het ook aan het biothane, dat is ook oranje van de roest bij de gespjes. Ik heb geprobeerd het op te poetsen met koperpoets en zilverpoets, maar niks heeft echt gewerkt. Ik laat het nu maar, wel zonde, maar ik weet niet of het nog de moeite is om terug te gaan (hoofdstel is inmiddels 11 maanden oud, maar begon al te roesten na een half jaar). En de winkel zit niet bepaald in de buurt. Ik heb er verder echt geen gekke dingen mee gedaan, het is wel wat vochtig in m'n kast, maar andere hoofdstellen hebben nergens last van.

Inmiddels heeft mijn hoofdstel geen verroeste gespen meer OK dan! Ik kreeg door dit topic een berichtje van goedhard en ik kon de verroeste onderdelen opsturen en daar zitten nu mooie nieuwe gespen voor in de plaats. Er zijn dus verkeerde gespen gebruikt en daar zit gewoon garantie op. Super!

Cyruss__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:22

Lucky you Knipoog
vaak doen ze helemaal niets met dat soort dingen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:24

Fijn dat ze het zo hebben af gehandelt Lachen

Net foto's op gestuurt naar de winkel waar ik het hoofdstel vandaan heb. Volgens hen was het ook zeker niet normaal.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 20:52

goedhard geeft een jaar garantie op hun hoofdstellen, dat hadden ze me vermeld toen ik er daar een kocht

goedhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 05:06

[/quote]
Inmiddels heeft mijn hoofdstel geen verroeste gespen meer Ik kreeg door dit topic een berichtje van goedhard en ik kon de verroeste onderdelen opsturen en daar zitten nu mooie nieuwe gespen voor in de plaats. Er zijn dus verkeerde gespen gebruikt en daar zit gewoon garantie op. Super![/quote]

Hoi,

Hierbij de garantie uitleg zoals die op http://www.marylot.com staat. Marylot is ons eigen merk, de site is Engelstalig omdat we alle producten die we maken verkopen aan dealers uit diverse landen.

Groetjes,

Belinda
http://www.goedhard.nl

Marylot offers a full garantee for the period of one year after buying the product. When anything breaks during this period and the customer sends the product to us we will repair or replace the product without further costs.

During a period of five years after buying a Marylot bridle, rein, breastplate, martingale or other product made out of Biothane, any damage will be repaired for the costs of material and shipment only. No labourcost will be charged.

julietink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:54

klopt helemaal!
mijn nogal lompe tinker had het voor elkaar gekregen met grof geweld een riempje kapot te trekken, dat is keurig vernieuwd!
ik kreeg wel te horen dat het eigenlijk nooit voorkomt, maar ik moet ook vaak nieuwe halstertouwen kopen.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:32

Cyruss__ schreef:
Lucky you Knipoog
vaak doen ze helemaal niets met dat soort dingen Lachen

Ik weet niet wie jij onder "ze" verstaat maar Goedhart doet wel altijd wat met dit soort dingen!! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 07:57

De gene van wie ik het halsterhoofdstel heb gekocht doet inderdaad niets. Ondanks dat het volgens haar niet hoorde kreeg ik te horen dat ik maar waterdichtespray moest kopen, antiroest spray ofzo.