Sprengenrit startlijsten zijn online

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirabagh

Re: Sprengenrit startlijsten zijn online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 09:26

Als er geen aanvinkhokjes op je formulier staan dan gebruik je een oud formulier. Op de Der site, in de Her&DER en ook op onze website staan goede formulieren met alle info die wij als organisatoren nodig hebben.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:33

hmm ik had volgens mij ook aangegeven dat ik het boekje thuis wilde hebben maar niet gekregen, maarja heb het uitgeprint. is ook niet erg.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:37

Mirabagh schreef:
Als er geen aanvinkhokjes op je formulier staan dan gebruik je een oud formulier. Op de Der site, in de Her&DER en ook op onze website staan goede formulieren met alle info die wij als organisatoren nodig hebben.

De volgende keer gebruik ik een nieuwe. Ik heb ze ergens kant en klaar staan, dan hoef ik alleen de wedstrijd naam te veranderen en de datum en klaar. Haha! Ik wist niet eens dat er nieuwe waren. (omdat ik iedere keer ook gewoon het boekje kreeg) Tong uitsteken
Ach, online is hij ook goed te lezen hoor. No problemo!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:59

Ik heb gewoon bij bijzonderheden gezet dat ik een boekje wil ontvangen.
Ik heb geen printer, dus dan is het wel handig om een boekje enzo thuis te krijgen.
Van het weekend lag hij in de bus Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:37

Volgens mij heb ik dat hokje dan niet aangevinkt, want ik heb geen boekje ontvangen. Dat wordt dus vanavond even een paar nieuwe cartridges in mijn printer zetten. Haha!

Anyway, ik start om 8.30 uur op de 75 km.