Lenneke_ schreef:De rijvereniging les zorgt ook altijd weer voor leuke reacties
Zoals?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. En in je stalkleuren rijden is natuurlijk leuker, dat snap ik ook nog wel. 
Judith_ schreef:Als het kleurtje niet mooi had gevonden had ik wel een zwarte
Uit eindelijk wil ik helemaal in het geel-zwart starten. Met rooie sokken aangezien elke wedstrijd mijn grooms me daar aan herkennen. Rooie sokken
Nuja, ik vind dat toch 
) maar we zijn tevreden 
Ben er toch heel blij mee
Toen ik mijn hoofdstel jaren geleden net had zeiden ze op stal 'Hm, ziet er maar goedkoop uit' en inderdaad 'Is dat wel stevig?!'.
rachelmarty schreef:Ik kreeg eerst reactie's van "Wat een lelijk ding, waarom heb je dat nou weer gekocht?" toen m'n hoofdstel in mijn kast hing.
Nu ze het gezien hebben op mijn paard willen ze er allemaal één hebben. Echt hillarisch. De kinderen vinden het trouwens sowiezo wel fantastisch. (ik heb een fel groene trouwens)
woeliej schreef:best harde reacties...
). Als ze iemand zien komen die er inneens wel leuk en vrolijk eruit ziet dan schikken ze ofso "want dat hoort niet". Wij zijn gewoon meer ... uh... hoe zou je dat zeggen... vooruitstreven?