Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kennismakingsklasse, eerste keer voor ons.
jowien schreef:Heeft een van jullie zin om met mij samen te rijden?
Of gaat dat vanzelf op de wedstrijd?

Was heel gezellig. Aangezien ik zelf een jong paard had ben ik daarna wat harder gaan rijden en heb met andere meisje meegereden. Je hoeft echt niet bang te zijn om alleen te rijden, er is altijd en overal wel een iemand in de buurt om een praatje mee te maken

Jeddah schreef:Nee, er is geen masssatart, KWB is een ERG mooie wedstrijd dus dat gaat heelmaal goed komen en wedden dat je verslaafd raakt Inge?
mazzeltje schreef:Ach, "in zijn eentje" is op zo'n drukke wedstrijd en relatief begrip!
Dus dat komt vast wel goed!
Reijer schreef:In katwijk werden we in groepen van 5 ingedeeld. Ik heb de eerste helft van de rit met een meisje op een wat oudere tinker gereden.Was heel gezellig. Aangezien ik zelf een jong paard had ben ik daarna wat harder gaan rijden en heb met andere meisje meegereden. Je hoeft echt niet bang te zijn om alleen te rijden, er is altijd en overal wel een iemand in de buurt om een praatje mee te maken

en gelijk ook voor katwijk voordat weer alles vol is! 
Kwb word ook onze eerste officiele 
Inge_ schreef:Ga het zo even allemaal uitzoeken en inschrijvingspapieren invullen. Weet niet zeker of het nog wel gaat lukken voor ons, maar anders zit KWB straks ook alweer vol, dan maar gewoon inschrijvingsgeld betalen.

bella24 schreef:Inge_ schreef:Ga het zo even allemaal uitzoeken en inschrijvingspapieren invullen. Weet niet zeker of het nog wel gaat lukken voor ons, maar anders zit KWB straks ook alweer vol, dan maar gewoon inschrijvingsgeld betalen.
KWB zit vrijwel nooit vol (Klasse I)... ze hebben namelijk overvloed aan parkeerplekken. Maar je weet het nooit 100 % zeker natuurlijk...