Dus ik moet nu gewoon weer helemaal opnieuw beginnen en opbouwen.. Dus ik hoop DFW dan te kunnen rijden!Wat gaaf, je eerste klasse II
Ik zal de organisatie van Onstwedde nog even bellen of ze nog een vrijwilliger nodig hebben!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ik moet nu gewoon weer helemaal opnieuw beginnen en opbouwen.. Dus ik hoop DFW dan te kunnen rijden!
Ik zal de organisatie van Onstwedde nog even bellen of ze nog een vrijwilliger nodig hebben!
Hou het nu even bij de kennismakingsklasse, dat vind ik al eng genoeg
evita_ schreef:Ik zoek ook nog een groom/helper die me in Onstwedde bij kan staan. Misschien heeft iemand zin/tijd?
evita_ schreef:@mietje, we gaan in principe met 1 auto vanuit Leeuwarden, 1 groom rijd mee

Arnoud schreef:Hoi Mietje, wanneer rijd jij weer?
Ik rijd in onstwedde de klasse 1, hopelijk rijden we hem nu uit
Jamika schreef:@evita: ha, nog een endurance-ruiter in Leeuwarden???
Jamika schreef:@evita: ha, nog een endurance-ruiter in Leeuwarden???
@lars: ik hoop inderdaad dat de groompunten wel in het programmaboekje komen...mijn groom houdt er van van te voren uit te stippelen hoe hij moet rijden
Djilan schreef:Dat kan toch ook zonder dat groompunten staan aangegeven? Als je de route weet en je hebt dus een kaart kun je zelf ook groompunten aanstippen. Dat de organisatie dat voor je doet is eigenlijk een luxe en extra service van de organisatie.