Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eigenwijze merrie.
Lenneke_ schreef:Strepsel schreef:HEb zelf veel Anky dekjes omdat deze ontzettend goed vocht opnemen en goed onder mijn dressurzadel liggen.
Ze zijn wel wat prijzig, maar zeker de moeite waard
Die zadelvormige dekjes vind ik persoonlijk niks!!
Dit gaat over endurance
Strepsel schreef:HEb zelf veel Anky dekjes omdat deze ontzettend goed vocht opnemen en goed onder mijn dressurzadel liggen.
Ze zijn wel wat prijzig, maar zeker de moeite waard
Die zadelvormige dekjes vind ik persoonlijk niks!!

AnneOmie schreef:Door vierkante dekjes houden ze idd meer warte vast en zweten meer! In de endurance worden daarom juist door bijna iedereen zadelvormige dekjes gebruikt!
Op zich maakt dat niet uit, paard gaat voor, maar ben benieuwt of het echt zoveel uit maakt. Renske_fjord schreef:Ik was gisteren bij de ruitersportzaak en daar zeiden ze dat bij Endurance veel lamswollen dekjes worden gebruikt, voor het vocht opnemen en het verdelen van de druk op de rug. is dit zo? ik vind het zo machtig duur die dekjes...(90 euro voor een zadelvormige met wol)

susan schreef:Renske_fjord schreef:Ik was gisteren bij de ruitersportzaak en daar zeiden ze dat bij Endurance veel lamswollen dekjes worden gebruikt, voor het vocht opnemen en het verdelen van de druk op de rug. is dit zo? ik vind het zo machtig duur die dekjes...(90 euro voor een zadelvormige met wol)
laat me raden jij was bij happy horse?
die lui denken alles te wetenover endurance maar weten eigenlijk niets
maar als je zadel goed past zou ik gana voor een katoenen zadevormige, neemt goed zweet op en is niet dik onder het zadel waardoor het zadel soms minder goed gaat passen
, maar gewoon maar houden bij de simpele is het beste?
) 2 uit de nieuwe collectie, en 1 S&K dekje! Renske_fjord schreef: