Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) En ik ga het wel zien, we maken er in elk geval een leuke dag van

.
. SplashIsLief schreef:Zijn er nog mensen die de klasse 1 alleen rijden en het gezellig vinden om samen te rijden?
Ik start mogelijk wel tegelijk met Viev en Roos, maar ik denk dat ik op ten duur toch alleen ga rijden, anders rijd ik hem binnen no time over de kook!! Isniehandig
Vippie schreef:Gewoon bij iemand aanhaken, je start toch altijd met 2-3 man tegelijk.
HHenny schreef:maar ik denk dat als je samen rijd,dat je ook moet kunnen zeggen als je afhaakt,of juist harder wilt gaan rijden
Het is ook niet iets dat MOET voor mij, kan ook alleen rijden
Karin schreef:Vippie schreef:Gewoon bij iemand aanhaken, je start toch altijd met 2-3 man tegelijk.
Niet iedereen is even blij met aanhakers.
Ik vind niet dat je ervan kunt uitgaan dat je altijd wel met iemand kunt meerijden.
.
Gelukkig kan Winniepaard heel goed tegen wegrijdende of achterblijvende paarden, daar heb ik zo'n geluk aan.
sinESappel schreef:Ik ga waarschijnlijk helpen op de vetgate

Karin schreef:Mijn punt is dat je niet de indruk moet wekken dat je altijd wel 'gewoon bij iemand kunt aanhaken' in de endurance. Zo werkt het 'gewoon' niet.
Dat iemand van tevoren een rijmaatje probeert te regelen vind ik alleen maar heel netjes. Netter dan het er maar op aan laten komen tijdens een wedstrijd als je van tevoren weet dat je paard (of jijzelf) het misschien minder gezellig vindt om de hele weg alleen te lopen.
).