Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dan met het schimmeltje van m'n zusje en m'n zusje doet mee met haar Fries, beide in de kennismakingsklasse
wou ginkelse heide doen maar die zat echt snel vol er doen daar ook niet veel aan mee trouwens

lars schreef:We gaan dit jaar niet over de kale duinen helaas maar maken een lus hierachter daardoor blijven we op de harde paarden. Het is goed te rijden terrein met mooie brede paden grootendeels. Ronde 2 voor klasse2 gaat alleen over menpaarden en dit zijn mooie verharde paden.
ronde 2 is trouwens plat
Judith_ schreef:Ik ben vorig jaar geen stenenpaden tegen gekomen.
Ik ga eerst zelf nog op vakantie en Femcke gaat twee weken het land in, dan is zijn er nog twee weken om voor te bereiden op de wedstrijd, hoop dat dat genoeg is...maar ga er van uit dat de conditie met twee weken niet heel hard achteruit gaat...of vergis ik me daar in? Symbeami schreef:Judith_ schreef:Ik ben vorig jaar geen stenenpaden tegen gekomen.
ik ook niet, maar de route is dit jaar anders, ik denk ook niet dat ze dat bedoelt, want het was daar op zich allemaal wel gewoon zand. Maar ik wil het toch graag even zeker weten.
Vorig jaar hadden we moeras, dat was dan weer het andere uiterste.