Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Djilan schreef:Volgens mij zijn ze niet allemaal voorzien van medewerker, maar je ziet snel genoeg of er een trein aankomt lijkt me
Judith_ schreef:Is het niet mogelijk dat je via bokt iemand vraagt of je mee kan rijden? Of is er geen kennismakingsrit dit keer?
Judith_ schreef:Dus jij rijdt niet mee? Jammer, maar goed als hij er niet aan toe is, is het een verstandige beslissing.
sinESappel schreef:Wie weet of de inschrijvingen voor Ommen klasse II al hard gaan? Ik wil namelijk even Vaassen afwachten voor ik me inschrijf, maar ben een beetje bang dat het straks vol zit. Of is Ommen niet zo populair?

Longeren kan wel dus op zich kan ik haar wel wat in beweging houden, maar of dat genoeg is? Ik weet niet hoe lang het duurt voor de wonden hersteld zijn natuurlijk... Ik neem aan dat als het nog niet helemaal spik en span met nieuw haar is, ze ook niet goedgekeurd wordt? Heb in mijn enthousiasme al wel betaald voor de inschrijving dus laat m denk ik nog maar even staan...wie weet gebeurt er nog een wondertje... 
laura78 schreef:Ik zou naar Ommen...en toen weer niet...en toen weer wel...en nu...weet ik het niet. Femcke liep niet goed, maar met zooltjes is dat weer een stuk beter geworden...dus weer rustig begonnen met rijden. Nu is ze van de week in het land te pakken genomen door een ander paard en nu heeft ze allemaal wonden op haar rug en schoft... voorlopig kan er geen zadel opLongeren kan wel dus op zich kan ik haar wel wat in beweging houden, maar of dat genoeg is? Ik weet niet hoe lang het duurt voor de wonden hersteld zijn natuurlijk... Ik neem aan dat als het nog niet helemaal spik en span met nieuw haar is, ze ook niet goedgekeurd wordt? Heb in mijn enthousiasme al wel betaald voor de inschrijving dus laat m denk ik nog maar even staan...wie weet gebeurt er nog een wondertje...
Ik hoop voor je dat de wonden snel genezen en je als nog mee kunt doen! Mijn fjord heeft een beetje last van kale plekjes onder zn singel. Dit heeft ie sinds hij aan het verharen is. Worden ze daar ook op afgekeurd?
Wel vrijblijvend, dus als het te snel (of te langzaam, maar dat denk ik niet) gaat dan ga ik alleen verder. Ik rijd met een haflinger.