Wie gaat naar Ommen, 6 mei?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wie gaat naar Ommen, 6 mei?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:21

Is het niet mogelijk dat je via bokt iemand vraagt of je mee kan rijden? Of is er geen kennismakingsrit dit keer?

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:53

Naar mijn weten is er als er klasse I gestart kan worden ook altijd een kennismakingsrit!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:12

Djilan schreef:
Volgens mij zijn ze niet allemaal voorzien van medewerker, maar je ziet snel genoeg of er een trein aankomt lijkt me Clown

Inderdaad! Volgens mij 1 of 2 niet, maar die zijn vrij overzichtelijk hoor.
En anders kun je altijd even afstappen als je het niet vertrouwd Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:27

Judith_ schreef:
Is het niet mogelijk dat je via bokt iemand vraagt of je mee kan rijden? Of is er geen kennismakingsrit dit keer?

Elke wedstrijd met een klasse 1 heeft ook een kennismakingsklasse.

Je kunt idd altijd even een oproepje voor een rijmaatje op Bokt zetten. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:06

Las ook net hoe het ging met de sprenngerrit, daar kan de organisatie je dus koppelen als je dat wil. Las ergens dat dat alleen daar bij kon. Vond het al zo vreemd. Dacht nl dat ze ook dan gewoon mee konden rijden en zelf moesten vragen. Maar dat word alleen dan geregeld.

Beetje raar uit gelegd, maar snap het zelf nu in ieder geval wel. Clown

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 20:49

Ik laat Ommen helaas aan me voorbijgaan dit jaar..
T peerdje is naar onze mening nog niet genoeg in conditie om 33 km te lopen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:02

Dus jij rijdt niet mee? Jammer, maar goed als hij er niet aan toe is, is het een verstandige beslissing.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:48

Wie weet of de inschrijvingen voor Ommen klasse II al hard gaan? Ik wil namelijk even Vaassen afwachten voor ik me inschrijf, maar ben een beetje bang dat het straks vol zit. Of is Ommen niet zo populair?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 09:31

Judith_ schreef:
Dus jij rijdt niet mee? Jammer, maar goed als hij er niet aan toe is, is het een verstandige beslissing.

Nope.. Helaas!
Dingen gaan forceren moet natuurlijk ook niet!

sinESappel schreef:
Wie weet of de inschrijvingen voor Ommen klasse II al hard gaan? Ik wil namelijk even Vaassen afwachten voor ik me inschrijf, maar ben een beetje bang dat het straks vol zit. Of is Ommen niet zo populair?

Je zou de organisatie; Elma Verbree als ik me niet vergis, even kunnen mailen.
Zij kan je vast wel helpen! Ja

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 19:45

Ik ga ook starten, 1e wedstrijd dit seizoen.

Lekker dichtbij Haha!

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 10:35

ik heb er al erg zin in!! vind het wel errug spannend! maar goed, alle eerste keren zijn spannend!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 10:37

Ik ga in Ommen mijn eerste kennismakings rit rijden Nagelbijten / Gniffelen

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 22:02

Ik ga de klasse II starten met Ilonk, eindelijk Ommen zelf eens rijden!
Denk niet dat er bij de spoorweg overgangen medewerkers staan, als het rondje een beetje is wat ik denk dat het is dan steek je minimaal 2 keer het spoor over. Je kunt prima zien of er een trein aankomt en volgens mij, ik woon er al een tijdje niet meer, staan er inmiddels spoorbomen bij de overgangen. Het valt erg mee hoe glad de spoorwegovergangen zijn hoor, ik denk dat het paar voor jou (Judith toch?) gewoon pech heeft gehad. Ik ga meestal in draf over de overgangen en heb er nooit last van gehad en rijd toch al een jaar of 18 over die spoorwegovergangen. Niet te druk om maken dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:21

Ja klopt was ik, het regende toen ook best wel wat.

Paardje zal er wel van schrikken maar er is nog nooit iets geweest waar hij voor weigert over heen te gaan hoe bang hij ook is. Moet lukken.

Heb er heel erg zin in, eerste wedstrijd dit jaar komt wel heel dichtbij Nagelbijten / Gniffelen
Over een uurtje komt hij nieuw op ijzers en zijn we er klaar voor. Nu maar hopen dat mijn hoofdstel er op tijd is.

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 07:38

ik heb vorig jaar ook ommen gereden,en had met mijn merrie ook nog nooit echt een spoorovergang gereden.
maar tijdens de wedstrijd had ze het niet eens in de gaten.
ze hebben mij wel verteld dat als er net een trein voorbij is gegaan,en het paard heeft ijzers,om dan even te wachten om erover te gaan.
ik zou graag dit jaar ook weer ommen rijden,hele mooie omgeving.
maar mijn andere merrie is 5 mei uitgerekend,dus voor mij volgend jaar weer,hoop ik!
veel pleizer allmaal daar,prima organisatie,en erg aardige mensen.,en lekkere pannekoeken!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:04

Ik zou naar Ommen...en toen weer niet...en toen weer wel...en nu...weet ik het niet. Femcke liep niet goed, maar met zooltjes is dat weer een stuk beter geworden...dus weer rustig begonnen met rijden. Nu is ze van de week in het land te pakken genomen door een ander paard en nu heeft ze allemaal wonden op haar rug en schoft... voorlopig kan er geen zadel op Boos! Longeren kan wel dus op zich kan ik haar wel wat in beweging houden, maar of dat genoeg is? Ik weet niet hoe lang het duurt voor de wonden hersteld zijn natuurlijk... Ik neem aan dat als het nog niet helemaal spik en span met nieuw haar is, ze ook niet goedgekeurd wordt? Heb in mijn enthousiasme al wel betaald voor de inschrijving dus laat m denk ik nog maar even staan...wie weet gebeurt er nog een wondertje...

Renske_fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 10:37

laura78 schreef:
Ik zou naar Ommen...en toen weer niet...en toen weer wel...en nu...weet ik het niet. Femcke liep niet goed, maar met zooltjes is dat weer een stuk beter geworden...dus weer rustig begonnen met rijden. Nu is ze van de week in het land te pakken genomen door een ander paard en nu heeft ze allemaal wonden op haar rug en schoft... voorlopig kan er geen zadel op Boos! Longeren kan wel dus op zich kan ik haar wel wat in beweging houden, maar of dat genoeg is? Ik weet niet hoe lang het duurt voor de wonden hersteld zijn natuurlijk... Ik neem aan dat als het nog niet helemaal spik en span met nieuw haar is, ze ook niet goedgekeurd wordt? Heb in mijn enthousiasme al wel betaald voor de inschrijving dus laat m denk ik nog maar even staan...wie weet gebeurt er nog een wondertje...

vervelend zeg! Ach gut Ik hoop voor je dat de wonden snel genezen en je als nog mee kunt doen! Mijn fjord heeft een beetje last van kale plekjes onder zn singel. Dit heeft ie sinds hij aan het verharen is. Worden ze daar ook op afgekeurd?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:53

Zoals het er nu naar uitziet ga ik groomen in Ommen Knipoog

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:54

weet iemand hoe het met de aanmelding gaat? Ik heb 1,5 maand geleden een brief gestuurd die ik had uitgeprint vanaf de site waarin ik me aanmelde voor de kennismakings klasse. Maar sindsdien niks meer gehoord. Nagelbijten / Gniffelen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:55

Normaal hoor je pas weer wat als je het boekje een week voordien thuis krijgt, maar je zou even kunnen bellen of mailen met de organisatie of ze je aanmelding binnen hebben.

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 14:42

ik doe dit jaar voor de eerste keer ommen aan,in de klasse 1 ,ik heb er nu al zin in

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:55

Ik zoek nog evt een rijmaatje Lachen Wel vrijblijvend, dus als het te snel (of te langzaam, maar dat denk ik niet) gaat dan ga ik alleen verder. Ik rijd met een haflinger.
Dus wie wil!?

Heeft iemand al het programmaboekje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 22:05

Klasse I?

Ik wil op zich wel, maar rij op mijn eigen tempo wat nog wel eens snel kan zijn met een draver. We kunnen in iedergeval samen starten en dan kijken hoe het verder loopt, hoewel had je dat niet al door moeten geven of kun je dat daar terplekken nog regelen? (dat je samen start)

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 10:01

Dat weet ik niet, maar het valt daar altijd nog te proberen. Een draver kan inderdaad wel wat sneller gaan, maar we kunnen het iig gewoon proberen toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 11:48

Proberen kan geen kwaad, nu heb ik een aso paard maar hij kan wel redelijk normaal doen. Mocht het echt niet gaan en het tempo zo verschillen kunnen we altijd nog op splitsen.