Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IngridL schreef:Mijn hoefsmid wilde de Hippoflex niet uitproberen omdat je daar vanalles in elkaar moet schroeven en dat was hem te omslachtig.

susan schreef:

Esperanza schreef:Dan moet je Nina_Rex even PBen, zij heeft een smid die bij haar paard hippoflex er okder heeft. Ookal een langere tijd...
Maar is niet erg hoor. 
sorry 
) van mijn vader wel geloof ik. Alet schreef:Mijn paard is inmiddels beslagen met het merk Marathon, bij iemand bekend? Dit beslag heeft geen bredere rand en lijkt tot nu toe redelijk slijtvast.

Djilan schreef:Ik kwam er vorige week achter dat mijn smid eindelijk ook open staat voor kunststof! Ze gaat beginnen met de easywalkers. Ik twijfel nog of ik die tzt ga proberen of dat ik bijv zelf de hippoflex ga bestellen en vraag of zij ze er onder wil slaan...
) gebruikt Dynamix en ik heb dat eerst geprobeerd. Wanneer het me niet zou bevallen ga ik de hippoflexen proberen, maar tot nu toe bevallen die Dynamix prima. Ik moet wel zeggen dat ik ze op een klinkerstraat nog wel glad vind.