Ik dacht al zoiets toen ik de foto's zag die Olympai van Auky gemaakt had, dat ik op het bouwterrein bij mij achter.
Ik denk dat ik je wel eens naar park Overvoorde heb zien lopen? Langs de noordweg...
Ik rijd (als ik niet op mijn paard zit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maris89 schreef:Maar natuurlijk, en ik weet wel een lekker weggetje (klein stukje woonwijk) om naar Madestein te gaan.
gerritje schreef:ach griebels dan kom je toch gewoon een weekend bij ons logeren. heb een logeer kamer, en paard kan vast in stuk wei / stal en de route zal vlak langs mijn stal gaan.
_hannah_ schreef:Maris89 schreef:Maar natuurlijk, en ik weet wel een lekker weggetje (klein stukje woonwijk) om naar Madestein te gaan.
Ik zou ook wel meewillen! Maar dan niet de hele tocht denk ik.. Weet niet of ze dat volhoud.. Hoelang is het ongeveer?
Maris89 schreef:De TS wil d'r ong 60 km. van maken. Ik denk dat Sjors en ik meerijden vanaf Rijswijk naar Madestein/strand en vanaf daar zien we wel hoe hij zich voelt, we kunnen dan misschien nog wel een stuk mee richting meyendel over het strand.
Auky schreef:hihi wat grappigJe kent Bri dus?