Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carola schreef:Leuk hoor Nina, dat je het van de vloer hebt gekregen daar!
Inn schreef:Weet je al hoe het zit voor de Belgische deelnemers?
Kun je het zelf misschien ook eens bij de LEWB navragen (jouw Frans is misschien beter dan het mijne?
)?
Nina_rex schreef:Ow ja da's waar ook, aan toestemming van VLP heb je dus niet zoveel...![]()
Maar die regel van het FEI-paspoort is dan toch iets van de Belgische bond of niet?Kun je het zelf misschien ook eens bij de LEWB navragen (jouw Frans is misschien beter dan het mijne?
)?
, hoewel ze zelf in een vlak gebied woont eindigt ze toch bijna altijd bij de eersten).
), en doordat het paard heel afwisselend verschillende spieren gebruikt lopen paarden vaak zelfs nog gemakkelijker dan op vlakke, eentonige ondergrond.
Gilbey schreef:Overnachten doe ik in Eckelrade, bij mijn schoonouders.
Gilbey schreef:Ze heeft hele goede hoeven en is zeker niet gevoelig, maar op veel paden ligt daar steenslag.

Nina_rex schreef:Inn schreef:Weet je al hoe het zit voor de Belgische deelnemers?
Daar zijn we nu mee bezig! Maar jij als Kl 2 Nationaal ruiter mag toch sowieso in het buitenland starten? Dan is het geen probleem dacht ik.
Maar zodra we uitsluitsel hebben laat ik iets weten.
):
Dit ter bescherming van de wedstrijd in Recht die op dezelfde dag plaatsvindt met ongeveer dezelfde afstanden.
, maar wel jammer, zeker omdat we zelf jaren in België gestart zijn zou het leuk dit eens andersom te kunnen meemaken. Volgend jaar misschien beter.

Esperanza schreef:Nina, mijn paard heeft nu alleen voor kunststofbeslag. De achtervoeten zijn keihard. Maar ik twijfel sterk wat ik nu zal doen voor jullie wedstrijd...
splash1999 schreef:@ nina, heb je nog tips om de heuvels op een bepaalde manier te rijden. Ik las ergens dat je dat in draf of galop het best naar beneden kunt rijden en in stap omhoog, maar is dat naar beneden galoperen niet link met eventueel doorzwikken??? Ik ga bij julie voor het eerst echt in de heuvels rijden dus ben wel benieuwd. Ik heb er super veel zin in en ben benieuwd hoe de geul gaat (ik hoop geen nat pak door een ploteselinge handrem).
.
), voor zover de bodem dat toelaat. Als je het gewoon probeert blijkt het meestal heel erg mee te vallen!

Ik heb er veel zin in!