endurance broeken / goldfinch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Re: endurance broeken / goldfinch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:45

Ik heb nog even gekeken naar die carrousel broek en er loopt echt een naad over het kruis

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:48

Hm, dan zijn er blijkbaar verschillende uitvoeringen in omloop..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:51

Ik heb twee soorten en allebei hebben ze een naad over het kruis

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 12:58

Ja dat geloof ik wel, maar ik ken dus iemand met een Carousel die echt zo'n vierkantje in het kruis heeft ipv een enkele naad...

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:33

Lenneke_ schreef:
Ik heb sinds vanmorgen een stud one broek. Heb er nog niet mee gereden, maar tot nu toe zit hij echt heerlijk.

Hebben ze die wel in het oranje of heb je een andere kleur??

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:38

Hij is zwart met een beige zitvlak.
Bordaux staat niet bij oranje, grijs vond ik saai, dus beige bleef over en die vond ik wel mooi

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 11:56

De broek heeft de eerste rit met flag en wimpel doorstaan.
Heb een ritje gemaakt van 30 km en heb helemaal nergens gevoelige plekken, zelfs niet een heel klein beetje.

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:04

Ik heb jaren geleden een Caroussel gekocht, op zich een prima broek. Ja Hij ziet er nu een beetje verschoten uit, maar hij is nog nergens kapot ofzo. Het maakt trouwens wel veel uit welke stof je neemt: katoen verslijt snel, lycra vind ik té glimmend Bloos , en de supplex (die ik heb) schijnt het fijnst te zijn en toch duurzaam.
Nadeel aan de Caroussel vind ik de strakke tailleband, niet echt prettig (maar geen probleem als je een slanke taille hebt natuurlijk Schijnheilig ).

Ik rij nu al sinds vorig jaar voornamelijk met lange fietsbroeken, echt een uitvinding! De vrouwenuitvoeringen hebben bovendien maar een heel klein 'zeempje', een kruisje van Coolmax. Dus geen enorme pamper. Ik heb er een paar van Lidl en Aldi (rond de €10 Clown ) en een hele fijne van Decathlon (€30), mijn huidige favoriet.
Er zit wel een naad op je binnenbeen, en geen padding bij de knieën, maar daar heb ik zelf totaal geen last van.

Binnenkort ga ik de Goldfinch uitproberen, aangezien die nu in ons Dravers.nl-assortiment zit. Haha! Ben benieuwd of hij fijner is dan de fietsbroekjes.

Oh ja, gewone rijbroeken heb ik nooit fijn gevonden. Veel te stijf. Vroeger had ik altijd Pull-Ons van Action (tegenwoordig Indra), een soort veredelde legging. Haha! Heerlijke en goedkope broeken waren dat, worden nu helaas niet meer gemaakt. Maar gewone rijbroeken zitten bij mij altijd heel beroerd.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:07

Zo'n pull-on heb ik nu juist aan Lachen Begin vorig jaar nog 3 op de kop weten te tikken. Zit heerlijk alleen wat strak in de taille Knipoog

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 11:12

Ja vorig jaar hadden ze grote uitverkoop hè, voor mij waren er toen geen goede maten meer beschikbaar. Het zijn inderdaad heerlijke broeken, ik heb nog 2 hele oude liggen geloof ik.