Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Djilan schreef:Ik hoop voor iedereen dat het zaterdag wat droger is dan nu!
.
) onze eigen rit te rijden hihi.
).
Rijden doen ik er waarschijnlijk volgend jaar weer! AnneOmie schreef:Ik hoop ook dat het droog is zaterdag. Zit op een controlepost... neem mijn paraplu wel mee![]()
Jij zit idd lekker droog op het secretariaat Karin
MisterMulan schreef:AnneOmie schreef:Ik hoop ook dat het droog is zaterdag. Zit op een controlepost... neem mijn paraplu wel mee![]()
Jij zit idd lekker droog op het secretariaat Karin
dat word fijn al die paraplu's,dat is werkelijk het enige waar mijn merrie heel erg bang van is.dan zet ze het op een lopen,dus ik hoop dat het ook daarom droog blijft!

op een hoe heet zo'n beest ook al weer... o ja griffioen. Berdien schreef:Wij zouden ook voor het eerst starten in Holten, echter er zou wat mis zijn met de entingen, en we hadden geen zin om voor een kennismakingsrit nog een keer de hele basisenting over te doen, die er wél goed in zit.
Djilan schreef:Ik waai waarschijnlijk even aan met Carlaa van hierRijden doen ik er waarschijnlijk volgend jaar weer!
Hoop jullie nog even te zien zaterdag!! Ibbel schreef:YouKnowWho, 't is dat ik weet wie je bent, anders verwachtte ik Harry Potterop een hoe heet zo'n beest ook al weer... o ja griffioen.