endurance uitrusting

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HHenny

Re: endurance uitrusting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 11:01

sorry wat is een ow?
en als dit niet mag,dan haal ik het wel weg hoor,geen probleem.
ja er is genoeg personeel,zeker op zaterdag.
ik ben blond,en niet zo groot,en ik werk er zelf alleen op zaterdag.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:04

MisterMulan schreef:
sorry wat is een ow?
en als dit niet mag,dan haal ik het wel weg hoor,geen probleem.
ja er is genoeg personeel,zeker op zaterdag.
ik ben blond,en niet zo groot,en ik werk er zelf alleen op zaterdag.

een officiele waarschuwing, dan word je op je vingers getikt, en als ze dat een paar keer doen krijg je een ban Lips are sealed

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 11:08

oke...ik hoor wel of ik iets fout heb gedaan.
zoja,dan haal ik het wel weg....zoals gezegd,is dat geen probleem

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:10

Nina_rex schreef:
Ik vind het ook juist een goed idee. Een beetje een gat in de markt zelfs. Knipoog
Naar gewone ruitersportzaken ga ik nooit, iig niet voor rijkleding. Die vind ik te traditioneel en te weinig sportief. Bij endurancewinkels hebben ze vooral spullen voor het paard, weinig keuze voor de ruiter. Meestal maar 1 soort rijbroek, maar weinig schoenen, jassen, truitjes enz. Er is zoveel leuks te krijgen. Zo zag ik pas een heel leuk water- en winddicht jasje dat je in een piepklein buideltje (10 cm) kon duwen, afkomstig uti de bergsport.
Ik gebruik zelf veel spullen uit andere sporten, zoals een (wiel)renbroek, wielrenjasje... Maar daar moet je echt goed naar zoeken, om iets te vinden dat echt geschikt is voor het paardrijden. Ik denk dat zo'n assortiment in een buitensportwinkel een goede uitbreiding zou zijn.

Ik ben het met Nina eens. Ik zou graag naar zo'n zaak gaan waar ze van alles hebben. Waarschijnlijk minder voor het paard, maar vooral voor fijne (buiten)kleding voor mezelf. Juist de keuze hebben uit rijkleding en buitensportkleding + artikelen in 1 winkel lijkt me ook voor mij als enduranceruiter interessant. Paardensport/endurance is nl zowiezo al een buitensport, dus waterdichte en goed isolerende, of juist luchtige kleding is altijd handig.

Jammer dat jullie dan weer helemaal in het westen zitten Tong uitsteken Maar wie weet als ik eens een keer in de buurt ben.

P.s Reclame maken voor je zaak door precies aan te geven wat je in het assortiment hebt is hier inderdaad niet de bedoeling Knipoog