Ineke2 schreef:Oke...
Nouja eerst maar vervoer regelen, zonder dat kan ik me niet inschrijven...
Ah Ien, ik zie dat je ook al gereageerd hebt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ineke2 schreef:Oke...
Nouja eerst maar vervoer regelen, zonder dat kan ik me niet inschrijven...
. 
olga schreef:Ik heb net mn inschrijfformulier op de bus gedaan voor Katwijk. Ik rij voor de 1e de
kenningsmakingsklasse. Brrrr ben nu al zenuwachtig.
Nog meer mensen die daar gaan rijden?
stephanie81 schreef:
Hai nog niet mijn inschrijf formulier ingeleverd maar ben van plan om wel mee te doen.
We kunnen evt samen. Volgende week proberen wat af te spreken? Kijken of het ook met de paarden klikt.![]()
Heb wel gehoord dat het behoorlijk zwaar is.
Maar ja, wij trainen al in het duin en bos dus ze moeten het dan wel een beetje gewend zijn...
.
na lang nagedacht te hebben

olga schreef:stephanie81 schreef:
Hai nog niet mijn inschrijf formulier ingeleverd maar ben van plan om wel mee te doen.
We kunnen evt samen. Volgende week proberen wat af te spreken? Kijken of het ook met de paarden klikt.![]()
Heb wel gehoord dat het behoorlijk zwaar is.
Maar ja, wij trainen al in het duin en bos dus ze moeten het dan wel een beetje gewend zijn...
.
. Anders had ik graag met je mee gegaan.
. Anders was ik wel mee gegaan!

CoriienRN schreef:heey mensen ik ga me ook opgevenna lang nagedacht te hebben
![]()
![]()
g met een draver arabier dus ik g vanaf nu trainen ..
zou ik nog wat tips mogen ???
groetjes
maar goed hebe je wel tips??
dankje Firesolo schreef:Dit jaar start mijn vriendin mijn paard in de kennismakingsklasse, om eens te kijken hoe dat gaat voor haar. Ben benieuwd!
MoReQuarabs schreef:Jammer dat je Klasse 2 gaat starten in Katwijk Lenneke, voor ons dan niet voor jou natuurlijk. Nadia en ik hadden wel een maatje kunnen gebruiken in Klasse 1, want dan starten we voor het eerst. De Kennismakingsrit in het Drents-Friese Wold is erg goed bevallen, maar voorlopig is het beter voor ons om met nog een combinatie samen te starten.
. Oefen dus alvast met drinken uit emmers thuis