nachtendurance in nederland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HenJ

Re: nachtendurance in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:56

Het is super om in het donker te rijden. Ik ben twee jaar terug naar Hongerije geweest en daar stond in een advertentie dat ze ook s'nachts reden. Toen we daar aankwamen wist het meisje (die mee zou gaan) helemaal van niets, maar het stond er en wij dus een rit van 10 uur tot half 1 snachts. helemaal het einde!!!!
Galoperen terwijl je niets ziet en dus helemaal op je paard moeten vertrouwen is niet zomaar iets. Best eng in het begin.
Het was wel mooi toen we boven op een berg waren en onder een dorpje elemaal verlicht. ik zou het zo weer doen! Maar dan wel met een eigen lampje op. Nu moesten we vertrouwen op de paarden en begeleider. Ik galop was zij zo de bocht om en zagen wij niets meer.
Gr heidie

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 20:58

Vroeger op ponykamp heb ik ook wel eens een nachtrit gemaakt. Niet met Anouar, die liep niet braaf achter de rest aan, dus dus ik mocht op een manegepaard.
Nu zou ik wel met Anouar gaan, maar toen was ik nog een stuk jonger en om dan ergens in je eentje in het donker in een vreemd bos terecht te komen

buurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:16

Ik ben nog steeds bang in het donker maar samen durf ik wel. Doe er voor mij dan ook een klasse 1 bij

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 23:33

Hahaa Haha! Haha! voor iedereen een uitdaging.
Lijkt mij wel leuk, wordt alleen moeilijk om de deelnemers in het donker te fotograferen Knipoog
Hou deze topic in de gaten; mss komt er wel een nachtrit Knipoog

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 15:28

wel grappig dat er toch best veel animo voor is, terwijl wij na overleg met een jury lid eigenlijk al een beetje besloten hadden dat dit waarschijnlijk niet van de grond zou komen! Het was ook maar zo even snel een idee, wellicht komt het ooit nog wel eens echt van de grond, MITS er voldoende animo voor is..!