foto's NK endurance

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nasheeta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 16:08

Guinni schreef:
C-kader is een niet door de KNHS gesubsidieerd kader met mensen die 'talent' hebben en wellicht uiteindelijk kunnen doorstromen naar de Nederlandse (sub-)top.

hee dat begrijp ik niet, houdt dat in dat wanneer je in een C-kader zit al die lessen etc dan zelf moet betalen?

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:17

Ja, zo goed als. Er is een bijdrage vanuit de KNHS-EV, maar die is niet zo heel groot.

nasheeta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 16:20

ai, dure grap dan. kan niemand een sponsor regelen, Nissan ofzo?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:48

Guinni schreef:
Karin, wat leuk om te horen dat je het mooi vond om Voltrack te zien finishen. Jij hebt 'm natuurlijk óók meegemaakt toen hij nog een echt broekie was en achter Hercules aansjouwde, en nu is het een klasse 4 paard! Ik moet zeggen dat ik echt apetrots op mijn kleine ventje ben.

Niet alleen Voltrack was toen nog een broekie, jij ook!

Grappig, toen ik jou leerde kennen was je een jaartje of elf en nu een paar jaar later rijd je je eerste klasse 4-wedstrijd uit, nog internationaal ook! Best bijzonder hoor, ik vond het een heel mooi moment dat jullie zo hand in hand over de finish kwamen!

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:18

Sterker nog: toen rééd ze nog niet (ja, wel op een paard, nog geen wedstrijden). Dat ging ze in oktober van dat jaar voor het eerst doen, Katwijk 2001 toch? Dus van 0 - 125 km in minder dan 5 jaar.

Guinni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:31

Wow... Zo had ik 't zelf nog niet eens bekeken

Best snel gegaan dan eigenlijk