Jullie trainingsomgeving..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alvaron

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 20:25

Laag Soeren is (bijna) mijn achtertuin

fransje23

Re: Jullie trainingsomgeving..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:50

Mijn paard staat in Egmond vlakbij de duinen en het strand. Als ik zou willen kan ik over doorrijden tot wijk aan zee en de andere kant op tot camperduin. Verder kan ik lang rustige boerenwegen rijden en heb ik een recreatiegebiedje vlakbij.
Als ik het zo opschrijf sta ik toch helemaal niet zo verkeerd

lijn_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 22:59

Wij zitten in het noorden van 't Gooi. De omgeving is prachtig, maar de heide ligt hier erg versnipperd, dus je moet vaak over/onder/langs drukke wegen, en 't is ook hekje open/hekje dicht.

Maar 't is wel mooi en afwisselend, dus fijn om te trainen

Diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 01:51

Ik zit ook op de veluwe, Lunteren om precies te zijn. Ik kan ook rijden zover ik wil. Landweggetje, bos, heide, zandverstuivingen, vlak, heuvels.... het enigste wat wij niet hebben is strand eigenlijk!
Ik wil er niet meer weg

Matthanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 08:22

Ik wil ook niet meer weg uit Havelte

Echt heerlijk.. meertjes, heel veel heide, bos.. en je kan er echt heeel lang doorrijden. En zo heerlijk stil, je ziet bijna nooit iemand.
Er worden hier ook wel trektochten gereden.

Psydoxy

Re: Jullie trainingsomgeving..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:43

.... Strabrechtse heide en de Peel..... en dan nog al het bos wat er tussen ligt. Ong 3 km van m'n stal en zit midden in de bossen.....

RhealLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:59

ik weet niet of het bij mij echte training is te noemen omdat ik eerder mn paard aan het voorbereiden ben dan het wedstrijdgericht te trainen. Maar hier is de omgeving baggerslecht, natuurlijk kan ik ook genieten als ik op een landbouweggetje rijdt, maar hier zijn de bermen dus smaller als 50cm en nog eens om de 5 meter een boom, verder niks anders als verharde wegen

en bos, dat ligt dusdanig ver weg dat er een trailer bij moet komen. Tja een minibosje met de lengte van 100 meter en je bent er al weer uit, maar om daar weer te komen moet je over de verharde weg

Maar hoe dan ook ik kan heerlijk genieten van de rit maar het is en blijft zonde omdat je meer bezig houdt met de hoeven van je paard.

groetjes

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:14

Hier in de buurt heb je alleen maar wegen, polders met geasfalteerde fietspaden en een klein bosje waar je met je paard niet mag komen.
Dus rij ik toch maar in het bosje.