Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:In de route zitten nog wel wat hekken, dus dat is nog wel handig om te weten misschien
Nandoman schreef:Citaat:In de route zitten nog wel wat hekken, dus dat is nog wel handig om te weten misschien
Hoeveel hekken ongeveer en moet je ook echt afstappen of kan je die vanaf je paard open maken?

Nandoman schreef:Mijn inschrijving gaat vandaag op de bus!
)bella24 schreef:Als klasse 1 vol zit, kan er dan ook niet meer voor de kennismakingsklasse ingeschreven worden? (misschien domme vraag)
Als dat zo is dan ga ik effe heel snel definitief de knoop doorhakken!
Mordysh schreef:Dat is heel goed, want het gaat al erg hard, nu 1,5 maand voor de wedstrijd hebben we al een kwart van de inbschrijvingen binnen!
Citaat:Als ik te laat ben doe ik wel klasse 2
wennie schreef:Ik ben nu wel lid, maar ik moet nog mijn formulier voor de startkaart opsturen. Ik weet niet hoe lang dat duurt (aangezien mijn mail naar de KNHS na 4 dagen ook nog niet beantwoord is....)
Mag ik een inschrijfing voor deze wedstrijd opsturen voor klasse 1 met startkaart "in aanvraag"? Ben bang dat ik anders niet mee kan rijden omdat het vol is....
Nandoman schreef:Mordysh schreef:Dat is heel goed, want het gaat al erg hard, nu 1,5 maand voor de wedstrijd hebben we al een kwart van de inbschrijvingen binnen!
Het ziet er naar uit dat het nu al een geslaagde rit gaat worden!
Wel fijn voor jullie dat er genoeg belangstelling voor is.
Wat is het max. aantal voor kennismaking/klasse I?