Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

carola schreef:Arabendu schreef:Dat er niet voldoende veterinairen aanwezig zouden zijn is onwaar, deze waren geregeld en zijn gisteren afgebeld. De echte reden zal de organisatie bekend zijn en zal voor haar zwaarwegend genoeg zijn geweest voor het verdwijnen van deze endurancewedstrijd.
Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, maar dit is niet waar. Ik bén namelijk veterinair op Austerlitz en ben (nog?) niet afgebeld.
Sowieso weet ik dat ze meer dan genoeg veterinairen hebben kunnen regelen, dus dat zal de reden niet zijn.
Arabendu schreef:........ dan ga je toch denken aan een echt endurancecomplot. Wie heeft het nummer van P.R.d.V.???
Ga maar een persoonlijk grapje maken, vind het optreden van ... te zielig voor woorden en zou eigenlijk niets meer posten, maar ben blond dus niets wat ik zeg kan mij worden aangerekend![]()
en mijn mannetje heeft hem heel erg goed gelopen ...
. mn eerste rit, heb m in 2 uur en 3 kwartier gereden dus 9,5 km per uur. en zij en ik waren niet eens moe dus ben heel trots op haar en ook wel een beetje op mezelf
.