De vorige versie had geen clips aan de bakstukken.
Zo te zien zijn ze idd verbeterd wat bruikbaarheid betreft. Maar ze geven zelf op de website ook aan dat dit het Engelse model is. Ik denk dat het maar net is waar je eigen voorkeur naar uitgaat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snowytje schreef:Jij verkoopt ze dus? Heb jij ook van die hoofdstellen die bitloos en met bit gebruikt kunnen worden? Dat lijkt me namelijk wel wat. Ik weet nog niet precies welke kleur ik wil. Ik vind oranje, donkerblauw en lichtblauw erg mooi. En paars en geel eigenlijk ook wel. Moeilijk hoor een kleur kiezen!!
Antheman schreef:Die heb ik gehad, maar die is niet geschikt voor dagelijks gebruik.
naiade schreef:Antheman schreef:Die heb ik gehad, maar die is niet geschikt voor dagelijks gebruik.
waarom zijn deze niet geschikt voor dagelijks gebruik?
Antheman schreef:Ik heb er ook een van webband gehad. Dat is leuk voor erbij ,maar niet voor dagelijks gebruik. Daar zijn ze echt te kwetsbaar voor.
cp112 schreef:heeft iemand misschien ervaring met een hoofdstel van Libby's (?) of heeft er iemand een foto van (in het rood misschien??)
staat op de site van equestrian nomads.
Antheman schreef:Die heb ik gehad, maar die is niet geschikt voor dagelijks gebruik.
BonBon schreef:Zijn die crosslink en sidepull ook te gebruiken als halster? En er is toch ook een bit aan te bevestigen?
Dan vraag ik me ook nog af wat het verschil is tussen crooslink en sidepull en wat jullie mij zouden aanraden...
*edit* En welke beter; Zilco of Biothane, of begrijp ik het verkeerd en is hier geen verschil in...