Denk dat ik niet zoveel meer hoef te zeggen over het eerdergenoemde.

Edit: Maar ik dacht net zoiets als Arjanne (Merens).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

gekke_koei schreef:mijn vriend doet mee met merel in klasse 1
bij onze eerste endurancewedstrijd van katwijk was het gezellig
wij stonden bij de PA bij de drinkbakken en je maakt zo een babbeltje.. hebben ook staan praten met tallie hier van bokt en zo nog een paar.
dus als je van te voren ff allemaal je startnummer in een topic zet gaan we bokkers spotten
je zal merel alleen wel zien bij de controles want 1 keer knipperen en zeis je voorbij gesprint.. leon wil voor de snelste tijd
. Merel is idd een hittepetitje hoor. Heb veel moeite gehad met haar tempo en liet haar altijd op eigen benen lopen. Kootwijkerbroek zal je me dus ook wel zien stappen
)
) daar ook heb beste van aangezien het ook Liek's makkelijkste gang is. Nadeel is wel dat hij boos wordt in mul zand
maar dan is galop denk ik toch de fijnste gang in mul zand...
), heeft zo zijn voordelen, ze zal zichzelf nooit doodlopen. Als zij moe is dan stopt ze gewoon, ongeacht waar we zijn of wat we doen, pony he? Ze kan wel heftig zijn, dan gaat ze steeds harder lopen en als je niets doet zit je spontaan in rengalop
Maar je hoeft alleen maar ho te zeggen en ze komt weer terug op oude tempo..griebels schreef:Hmm dan denk ik dat ik ook de galop moet doen, volgens mij hersteld hij (nog steeds geen hartslagmeter in bezit) daar ook heb beste van aangezien het ook Liek's makkelijkste gang is. Nadeel is wel dat hij boos wordt in mul zand
maar dan is galop denk ik toch de fijnste gang in mul zand...

. Op KWB heet de zandverstuiving De Dikke Bart. 't Is maar even voor de duidelijkheid.