Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
storrum schreef:@ Odi, wat vond je ervan? Hoe hebben jullie het er afgebracht?
Delphi2 schreef:REYNIR schreef:Ik heb in oktober ook meegedaan met de POR, was erg leuk!!! Ik ben zo enthousiast geworden dat ik mij heb opgegeven voor de cursus van 28/29 januari, dus bijna *o/*
Jullie reden zeker met twee ijslanders mee?
Mijn vriend en ik reden ook samen, fries & andalusier, ook wij gaan naar het intsructieweekend, dus tot de 28ste.
storrum schreef:Kun je daar dan wel al overnachten op vrijdag/zaterdag? Ik kom uit Belgie en ik moet ongeveer 2,5 uur rijden dus zit ik zit er ook aan te denken...
Anouar15 schreef:Op de site staan alle hindernissen enzo. Veel dingen kan ik thuis wel eens oefenen, leuke afswisseling.
Delphi2 schreef:Volgens mij gaan we een ervaringen uitwisselen over hoe je je bepakking het beste mee kan nemen, dus ik neem het wel mee, maar wij hadden beiden een "ieniemieniepakketje" vooraan het zadel dus dat is geen de moeite om mee te nemen. Gaan jullie zaterdagochtend vroeg daarheen, of vertrekken jullie een dagje eerder? Ik twijfel nog.
storrum schreef:schopje.... ben gewoon benieuwd of er nog meer "TREC-ers" bestaan......
Ik heb vandaag de brief gekregen voor Eersel. Ik ga er vrijdagavond al heen.
Tozalin schreef:ik heb er wel het een en ander over gelezen en het lijkt me echt super, het is toch nog niet in nederland? wel in belgie dacht ik
hoop dat het snel hierheen komt!
REYNIR schreef:Als je een beetje goed gelezen hebt, had je kunnen lezen dat het dus wel in NL is...![]()
Ik zal kijken of Marije ook al vrijdag kan... Ikke wel, dan kunnen we mooi even rustig kennis maken, gezellig!! Of een ritje maken![]()
Groetjes