Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk alleen dat ze bij alleen maar rondjes in de bak rijden wel vervelend gaat doen
. Symbeami schreef:kun je dan wel pannekoeken bakken Ann? Voor na de wedstrijd, moet je je ruiter wel van wat lekkers voorzien hoor!!
. Het is leuk, lekker, geweldig en heeft teamspirit. Voordeel van indoor is wel dat de grooms niet alles af hoeven te rijden. En het groeten natuurlijk. Mordysh schreef:Gewoon... endurance maar dan binnen....
Mordysh schreef:Gewoon... endurance maar dan binnen....
Misschien kunnen we alvast wat info wisselen per pb, dat maakt het plannen van een meeting wat gemakkelijker?
Mjah dan moet ik eerst iemand vinden óm te groomen
Sterre_Nanza schreef:nee okay, daar zit wat in, verdwalen wordt erg moeilijk zo
wat is dit nu weer ? Ik rij al vanaf '99 bij de DER, maar heb hier nog nooit wat over gehoord. Ik snap nog steeds niet wat t nu inhoud, je kan toch geen kilometers maken in een rijbak en een beetje erg saai lijkt me, continu rondjes rijden zonder een mooi stukje natuur waar je van kan genieten en verschillende bodems( hoger en lager, zwaarder en lichter, hard en zacht etc) waardoor je beiden oplettend blijft en al t andere om je heen wat juist de endurance zo'n mooi sport maakt ?
Misz_Do schreef:en na 2 pagina's is er nog steeds niet gezegt wat het nou is![]()
je wilt me toch niet vertellen dat je 100 km lang rondjes in een kale bak gaat rijden ?
idem dito zelfde vragen, ze nemen je gewoon in de maling denk ik
en wij zijn misschien wel de potentiele blondjes die hier nog op gaan reageren ook hahahaha, kan me er echt niets bij voor stellen .