Endurance Katwijk 8 okt 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: Endurance Katwijk 8 okt 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:56

Ik heb jullie geloof ik een paar keer op de foto staan .

Ben nog bezig de foto's uit te zoeken .

michele

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:15

gaaf tarmine gefeliciteerd, en leuke foto's

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:16

Ziet er goed uit zeg! Knap gedaan!Heb je nu ook spierpijn Tarmine?

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:32

Gefeliciteerd!
leuke foto's

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:08

helaas voor mijn vriendniet goed uitgepakt. bij de voorkeuring hartslag van 40, tijdens de p/a 82! na 10 min wastie 63.. dus erug balen.
heel wat gedoe nog bij de keuring.. ze hadden bij de voorkeuring gezegd dat ze vieze neus had(iets wat ze altijd heeft mevrouw houd van neuzen in der stro en kuil en leon had haar neus nog niet schoongemaakt) dus bij de P/A controle zeiden ze dat ze waarschijnlijk een virus onder de leden had(terwijl haar neus op dat moment brandschoon was geen vocht te zien, maar goed)
ze mocht nietverder, want de turgor was niet goed en haar darmen lagen stil. ze weigerde te drinken en je kan haar niet swingen. dus meer dan water over haar heen gooien konden we niet doen.

leon is stappend terug gegaan en meteen naar de nakeuring gegaan. toen had ze hartslag 62 en een kwartier later wastie alweer 52.
ook waren de darmen weer een beetje aan het werk en was de turgor goed. die dierenarts heeft alle suitgelegd en tips gegeven over drinken aanleren. dus daar hadden we wat aan.

een wijze les voor de volgende keer. merel heeft dat stuk vaak genoeg gelopen, maar tegen het zware duinstuk konden ze niet op.

enne tallie1979 ff tegen je fjordje zeggen datie merel niet zo aan het schrikken moet maken met zijn ezeltje strekje scheelde maar weinig of merel en haar verzorgster rianne hadden een afdrukje

maar voor een eerste ervaring mogen we niet klagen. je kan pas in de praktijk zien of je er echt klaar voor bent.. ookal ging het oefenen super.

dus we gaan nu elke dag merel drinken leren

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:27

Spetter schreef:

Ik wel heb echt in mijn hele lijf spierpijn...

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:30

Hallo allemaal,

Wij (Pim en ik) waren gisteren de grooms van Anneomie en Tallie1979 en ik moet toegeven als echte dressuurtmuts dat dit echt superleuk was om een keertje mee te maken.
Voor ons was het een dagje uit en we konden meteen kijken hoe een trailer staat achter onze nieuwe bus..
Ik liep rond in een gele jas, nog geler als de hesjes van de deelnemers...
Helaas was het groompunt erg slecht te vinden dus weinig tijd om in zonnetje te zitten gehad.

Leuke foto's gemaakt van Tallie en Anneomie, die zullen ze vast nog wel op bokt plaatsen !

Balen van Tallie, maar je paard is op dat moment even het belangrijkste en volgende keer beter.
Voor wie ons kennen : nee, wij gaan niet gelijk beginnen met de endurancetraining van onze fjord ....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:51

gekke_koei schreef:
enne tallie1979 ff tegen je fjordje zeggen datie merel niet zo aan het schrikken moet maken met zijn ezeltje strekje scheelde maar weinig of merel en haar verzorgster rianne hadden een afdrukje

Dat doet ie anders nooi Echt te erg! Ik schrok er zelf ook van, wat een maffe bok heb ik toch..

Enne, ik heb me echt helemaal terug getrokken, heb hem met de trailer op laten halen om het behoud van mijn paard voorop te stellen..

Hij stond vanmiddag alweer fris en fruitig in de wei, maar mijn stalhouder zei dat hij gisteren veel gelegen heeft nadat hij thuis was gekomen, hij was echt moe..

We trainen lekker door en van het voorjaar gaan we er weer voor!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 17:23

Spetter schreef:

Nee spierpijn heb ik niet maar ik lag gister wel om 22:30 op bed.......ik was kapot

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 17:24

Firesolo schreef:
Ik heb hem ook gereden, maar dan klasse 2. Het eerste deel was goed te doen, maar het 2e gedeelte door Meyendel was heel veel duinen en superzwaar. We waren zo blij weer op het strand te zijn! Al met al zijn we 3e en 4e geworden, echt super. En het leuke is, wij hadden zo'n snelle kopgroep voor ons, maar volgens mij is er geen 1 van goed gekeurd! Toch goed gedaan tussen al die Arabierendingen enzo, met een appaloosa en een KWPN-er, toch? En niet te geloven, maar nu zijn we startgerechtigs voor klasse 3!Misschien herkennen jullie mij:

Volgens mij stond jij achter ons met de keuring

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 17:26

Tallie1979 schreef:

We trainen lekker door en van het voorjaar gaan we er weer voor!

En dan kom ik je weer tegen........
Het was wel gezellig om zo samen te rijden he
Echt balen dat je zo'n hoge hartslag had........je vriendin vertelde het verhaal bij de finisch..............

Volgend jaar gewoon opnieuw proberen

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:05

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:10

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:20

MarijkesTommy schreef:
Hallo allemaal,

Wij (Pim en ik) waren gisteren de grooms van Anneomie en Tallie1979 en ik moet toegeven als echte dressuurtmuts dat dit echt superleuk was om een keertje mee te maken.
Voor ons was het een dagje uit en we konden meteen kijken hoe een trailer staat achter onze nieuwe bus..
Ik liep rond in een gele jas, nog geler als de hesjes van de deelnemers...
Helaas was het groompunt erg slecht te vinden dus weinig tijd om in zonnetje te zitten gehad.

Leuke foto's gemaakt van Tallie en Anneomie, die zullen ze vast nog wel op bokt plaatsen !

Balen van Tallie, maar je paard is op dat moment even het belangrijkste en volgende keer beter.
Voor wie ons kennen : nee, wij gaan niet gelijk beginnen met de endurancetraining van onze fjord ....

Nog heel erg bedankt voor het groomen Pim en Marijke en bedankt voor de mooie foto's

Jammer dat jullie niet gaan trainen voor de endurance met Tommy!

Tallie, ik ben blij dat je het volgend jaar gewoon weer gaat proberen met Winnie. Ik weet zeker dat jullie het kunnen!

Hier nog een paar foto's die ik heb gevonden, zijn onderweg gemaakt

http://www.paard-en-fotografie.nl/kalen ... _9919.html

http://www.paard-en-fotografie.nl/kalen ... _9918.html

http://www.paard-en-fotografie.nl/kalen ... _9916.html

http://www.paard-en-fotografie.nl/kalen ... _9917.html

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:42

Te zien aan die foto's reden jullie inderdaad vlak bij Tarmine .

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:48

Hoi Apple,

Die foto bij Peter Timofeef was van mij ja. Eerlijk gezegt heb ik hem niet eens gezien op tv. Ik was druk bezig de foto's klaar te hebben voor de website. Ik kreeg een mailtje van iemand die hem had gezien. Wel jammer maar helaas....de volgende keer dan maar. Ik ging er eigenlijk van uit dat deze niet geplaatst zou worden.

Leuk paard trouwens. Hoeveelste zijn ze geworden?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:51

De foto van Peter Timofeef zie ik trouwens niet zo snel terug op je site (of ik kijk niet goed ).

Vriendlief heeft de kennismakingsklasse gereden dus daar is geen klassement opgemaakt. Hij zat uiteindelijk op 9,485 km/u (geloof ik ).

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:57

Apple schreef:
Te zien aan die foto's reden jullie inderdaad vlak bij Tarmine .

Ja klopt, we waren aan het bumperkleven want zij wisten de weg we hadden sowieso wel een beetje hetzelfde tempo

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:58

linsy schreef:
Die foto bij Peter Timofeef was van mij ja. Eerlijk gezegt heb ik hem niet eens gezien op tv.

Hé wat leuk dat die foto van jou was! Ik hoorde vanmorgen van mijn stalhouder dat er een foto van Endurance Katwijk bij het weerbericht op RTL4 was geweest, heb het zelf helaas niet gezien.

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:18

Wat grappig dat er mensen hier zijn die die foto gezien hebben.
Het klopt trouwens dat hij niet tussen de andere foto's zit want ik had hem gelijk in een andere map gedaan en eigenlijk vergeten hem er weer bij te doen. Vandaar dus.....Ik kan hem er nu niet meer bij zetten mits ik de hele map vernieuw. Maar zo vreselijk bijzonder was'tie nou ook weer niet. Het gaf gewoon een goed beeld van de mist en het grauwe weer van dat moment.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:21

Weet je nog van die foto welke deelnemers erop stonden? (welke startnummers?)

linsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:41

Hoi Apple,

de nummers 25 en 27 waren het grootst in beeld, ook zag je nr 128 op de rug en in de verte zag je nummer 41 en nog eentje waar ik helaas geen andere foto van heb.
De volgorde op de website klopt ook niet helemaal want de eerte foto's zijn later genomen dan die halverwege. De nummering ging nl niet verder dan 9999 en is daarna dus weer bij 001 begonnen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 07:45

Wat een mooi sfeer plaatjes, als ik zo de foto's bekijk zit ik helemaal te genieten!
Gefeliciteerd Tarmine dat jullie zo goed zijn gegaan!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 08:40

Dankje sall

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 09:32