END Katwijk; rose zaterdag!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:26

Roskur schreef:
Nou ja, niet dat we het anders wel hadden gehaald hoor, haha, we zaten bijna een uur buiten de min. snelheid. Knipoog

Maar goedgekeurt toch??? Daar gaat het om!!!!! OK dan!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:41

Haha ja inderdaad. Ik moest Holten even "goedmaken" voor Rusk... Ik baalde er wel van dat we pas zo laat zagen waar de finish was!! Want na 10 min was de pols precies 60, anders hadden we het niet gehaald zo op het nippertje ook... Lips are sealed

Maar goed Rusk is ook een beetje brak dus hopelijk gaat het gauw beter met 'm als die haken weg zijn en hij weer wat dikker wordt en weer normaal gaat ademen.... Scheve mond Echt vet aardig dat ze me toch lieten starten enzo, bedankt vetmevrouw... OK dan!

En ik ben toch niet van plan om ooit klasse 2 te kunnen gaan rijden, haha, dus wat dat betreft maakt het me ook weinig uit, maar het zou wel leuk zijn om "ooit" op een klassement terecht te kunnen komen met mijn teddybeertje. Knipoog

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:46

Dat is een mooie instelling (heb ook al in Lepel d'r topic gereageerd) Goed naar je paard luisteren en misschien heeft ie rond de wedstrijden iets extra's nodig. Nu met die verharing ben ik weer MaxH gaan geven. En Murphy had er blijkbaar baat bij want hij was niet te stoppen zaterdag!!!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:55

Haha ik heb een tijd Rusk bovenop zijn 1000 gram brok extra brok gegeven... Dat was een slecht plan. Tong uitsteken Ik voelde me toen echt klote, want hij luisterde ineens totaaal niet meer, wilde alleen keihard tolten als ik buitenreed, een normale draf - vooral na een galop - zat er eigenlijk niet in... Lips are sealed Maar toen ging ik weer 1000 gram geven en toen was hij weer normaal. Lachen Rusk is nogal lui ingesteld vanuit zichzelf, en omdat hij niet helemaal 100 was heb ik dus ook maar rustig aan gegaloppeerd. De hafjes en fjorden voor me gingen dan wel harder, maar die gingen tussendoor elke keer stappen... (die waren 2 min na mij gestart, het was elke keer, zij passeren mij in draf, ik passeer hun als zij stappen, enz enz. Tong uitsteken toen nog een stukkie met die fjord meegegaan.)

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:07

Tja, 1000 gram is een kilo. Daartussen zit ook nog wat hoor!! Een halve kilo of zo!!! Een beetje pittiger met een wedstrijd is niet erg. Als zijn conditie goed is, why not??

Gewoon allerlei dingen uitproberen volgend jaar. Ben jij al bij het endurance forum aangemeld?? Kan alleen als je lid bent van de Der. Maar daar zitten nog een paar Ijslanderrijders die je misschien tips kunnen geven.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:26

Hai Jorie Haha!
Ik vond het hoofdstel geweldig staan, maar dat wist je al Knipoog
En Murphy is idd een joekel!

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:05

Ik (witte pony startnummer 24) heb jullie bij de start zien staan, geweldig dat roze hoofdstel!!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 15:01

Djilan schreef:
Hai Jorie Haha!
Ik vond het hoofdstel geweldig staan, maar dat wist je al Knipoog
En Murphy is idd een joekel!

Hahahaha, het was wel gewaagt he?? En zo groot is ie niet hoor. Hij is kleiner dan Latoy. Maar hij toont groot.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:11

Hij is zo massief. Maar dat maakt hem wel heel stoer

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 15:26

Ja, hij heeft bewezen dat hij het rose hoofdstel niet verdient zeg maar!!!! Hij verdient wel een eigen buitenrij hoofdstel.......of wil ik gewoon wat kopen???? Knipoog

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:32

Nee joh! Je wilt niet zomaar wat kopen je wilt het alleen omdat Olympci HoMo hem echt heeft verdient! Haha!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 15:49

Ganna schreef:
Nee joh! Je wilt niet zomaar wat kopen je wilt het alleen omdat Olympci HoMo hem echt heeft verdient! Haha!

Kijk, met jou kan ik praten!!!!!!! OK dan!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:09

Nee Jorie, ik bedoelde dat ik hem een tijdje meer dan 1 kg had gegeven, dus iets van 1500 gram ofzo... Maar ik hoorde dat dat al best veel is. Rusk heeft weinig pit uit zichzelf, als ik hem de eerste 5 min laat doorstappen dan wil hij vaak wel, vooral als ik met anderen rij, maar omdat hij deze wd zo ziekjes en zielig was hebben we rustig aan gedaan. Ik hoop eigenlijk dat als de haken weg zijn en hij weer 100 % is hij zowiezo wel iets langer vol kan houden want ik heb wel vaker ritten gemaakt met harde tempi (met andere paarden) en hij was altijd heel snel weer op adem... Hij ademt nu zowiezo wat apart maar de DA is als het goed is al gebeld voor een afspraak.

Enne, wat voor kleurtje wordt Murphy's endurance hoofdstel? Knipoog

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:01

Mooi roze is niet lelijk, maar wel als je het combineerd met paars Haha!

Goed gereden man, gefeliciteerd.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 16:07

Roskur schreef:
Enne, wat voor kleurtje wordt Murphy's endurance hoofdstel? Knipoog

Ehm......denk dat ik ga kijken voor zo'n mix&match ding. En dan paars met zwart. Tja, anders krijg ik Prinnie op mijn dak dat het niet past bij elkaar Knipoog en ik heb nou eenmaal alles zwart en paars!!!! Haha!