Endurance Ommen – afsluiter van ons seizoen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 05:08

He zussie,

Leuk om je verslag te lezen hier heel ver Down Under!
Jammer dat Ret in het begin zo vervelend was, maar fijn dat dat later beter ging.
Ik vind dat jullie het super gedaan hebben en best jammer dat ik er niet bij kon zijn (maar ja, hier is het ook erg leuk, haha Haha! )!

Geef Ret een dikke knuffel en in de zomer ben ik er weer bij!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 07:01

Wauw, berichtje uit down under!!! Eigenlijk zou je je woonplaats tijdelijk moeten veranderen!!!

Toch gaaf, het world wide web......je eigen paardje van zo'n afstand toch in de gaten kunnen houden!! Leuke down under site van jullie ook!! Techniek staat voor niks!!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 12:16

Van harte gefeliciteerd, weer een rit goed uitgereden dus. Nette waarden en allebei nog fit op het eind.
Dat stukje van het versnellinkje harder als je toestaat met je teugels ken ik. Dan lopen ze lekker, denk je dat het kan en dan blijken ze de vrijheid toch niet zelf aan te kunnen Haha! Net een pasje harder willen (paard), en dan proberen samen tot een compromis te komen.
Verbaast me dat je geen 4e geworden bent, dat was de afgelopen keren toch steeds het geval? *LOL*
En je weet wat je voor de volgende keer mee moet nemen: Hilversums water
Succes met je eerste cross binnenkort Knipoog