Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus helaas voor de vroege vogels die hebben alleen de regen gehad
Ik heb iig genoten, heerlijke sfeer, gezellige postgenoot Jacintha die wel wilde inspringen voor ene Charlotte die door een misverstand niet kwam opdagen, ja voor mij was het voor herhaling vatbaar. Nog een paar oude bekenden gezien
Maya schreef:Met het weer is het nog heel erg meegevallen, van een uur of in de middag is het sterk opgeklaard, en iig tot 4 uur lekker zonnetjeDus helaas voor de vroege vogels die hebben alleen de regen gehad
Ik heb iig genoten, heerlijke sfeer, gezellige postgenoot Jacintha die wel wilde inspringen voor ene Charlotte die door een misverstand niet kwam opdagen, ja voor mij was het voor herhaling vatbaar. Nog een paar oude bekenden gezien
Ik ben ook weer wakker... jeez wat was ik moe... het weer was 'sochtends buitengewoon beroerd, maar het is 'smiddags toch redelijk opgeklaart. De laatste 160er finishte om 22:10, werd goedgekeurd (alle gefinishte 160ers werden trouwens goedgekeurd) en toen ben ik naar huis gegaan.
Jurga schreef:Het was idd reuzegezellig, kwam helemaal positief thuis.
Ehm... Fasel, dat je eruit ziet als een tor. Dat komt vaak voor met stallen aan huis, daar blijf je nooit schoon bij.
. En da's maar goed ook met deze droge ondergrond.