Volgens mij is je verslag bijna net zo lang geworden als de rit zelf ?

Jammer dat het weer niet bepaald meewerkte, maar gelukkig heeft het je goede prestaties niet in de weg gestaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar hij zag haar niet eens lopen, hij was veel te druk met zijn eigen wedstrijd. Toen hij later alweer op stal was en zij een uurtje later ook aankwam, werd er wel flink gehinnikt. 
mazzeltje schreef:Carlaa, wie heb je gegroomt??
ArwenLune schreef:Opgefokt paard is niet erg, als je hem maar bij je kan houden. Dus niet zoals die ruiter die vlak voor de PA inhaalde... 'maakt niet uit' riep ze. Ja voor haar misschien niet, maar voor mij wel...
ArwenLune schreef:In zo'n geval kan je altijd vragen of je als laatste kan starten, dan word je niet ingehaalt. Is best handig de eerste keer - kan je kijken hoe je paard het doet zonder dat je andere ruiters daarmee lastig valt...
), kan ik weer een half topic bijlezen! 
. Wel baalde Ret even dat-ie uit z'n fijne weitje werd getrokken om opgezadeld te worden, maar dat was snel over toen we eenmaal in het bos waren. Oortjes erop en sjouwen maar, en geen last van zere spieren.