Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miriam91 schreef:Hey marsyl volgens mij hebben wij bij een wedstrijd wel eens stukjes achter elkaar aan gereden. Ga je ook meedoen met Leende of komt dat te vroeg?
Dit zijn wij
[ [url=m/dU55em.jpg]Afbeelding[/url] ]
marsyl schreef:Miriam91 schreef:Hey marsyl volgens mij hebben wij bij een wedstrijd wel eens stukjes achter elkaar aan gereden. Ga je ook meedoen met Leende of komt dat te vroeg?
Dit zijn wij
[ [url=m/dU55em.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa klopt! Al ben je mij voornamelijk voorbij geraced met je knappe paard![]()
Leende is 16 maart toch? Die wilde ik inderdaad graag rijden. Ik heb afgelopen oktober Stippelberg ook al meegereden weer![]()
Miriam91 schreef:O dat is misschien ook nog een optie! Dat is heel dichtbij. Kun je daar grote rondes rijden? Ik vooral in de Kampina en Oisterwijkse bossen maar ook soms het Leenderbos

Ach, we deden nu ook maar een heel kort rondje, zaterdag gaan we voor een langere rit op pad dus kan ik hopelijk wat meer van het natuurschoon zien haha 
Fijn dat ze het eens is met de veranderingen aan haar hoofdstel:) En dat ze het laat merken 

ik heb nu met deze wind en regen een enorm motivatie gebrek. Nu is dit volgens mij de laatste dag. Morgen moet ik werken dus ga vandaag nog een rondje van 12 doen denk ik
Er lag op best veel ijs onder de sneeuw dus echt goed kijken waar we het beste konden rijden! Dan zit je zo naar de grond te kijken dat je eigenlijk geen oog hebt voor hoe mooi het hele landschap is. 
Stelvio jou heb ik in Stippelberg ook gezien geloof ik! Je hebt ons toen een paar keer ingehaald
ik vind jou paardje zooooo knap
marsyl schreef:Gezellig nog meer endurance liefhebbersStelvio jou heb ik in Stippelberg ook gezien geloof ik! Je hebt ons toen een paar keer ingehaald
scooby09 schreef:He wat leuk Endurance topic.
In Maart wil ik mijn jonge paard gaan starten ben er een aantal jaren uit geweest , maar heb eerder gestart met mijn andere merrie.
Mooi GM zadel heb je er op liggen Stelvio
Stelvio schreef:marsyl schreef:Gezellig nog meer endurance liefhebbersStelvio jou heb ik in Stippelberg ook gezien geloof ik! Je hebt ons toen een paar keer ingehaald
Dankje, m’n knappe cremello pony![]()
We zijn elkaar inderdaad een paar keer tegen gekomen op Stippelberg, maar als jij met je grote paard ging galopperen was je in een paar galopsprongen weer uit ons zicht
hij oogt alleen groter door zijn vierkante billen
Stelvio wat een prachtig paard heb je!