TREC: combinatie endurance en behendigheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij belangstelling voor TREC?

Ja, leuk om mee te doen
20 (71%)
Ja, ik wil ook wel meehelpen met organiseren
2 (7%)
Nee
6 (21%)

Totaal aantal stemmen: 28


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 08:53

Maar je hebt toch ook 1 x per jaar een rally? Dat is toch ook zoiets, kaartlezen en onderweg opdrachten uitvoeren? Dat lijkt mij ook leuk om vaker te doen.

Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 09:54

Een rally, wat is dat voor iets? Dat klinkt wel als iets dat ik leuk vind. Bij mij gaat het er vooral ook om dat bij TREC maar in beperkte mate gesprongen wordt (alleen heel laag zoals een omgevallen boomstam). Ik ben daarin nl niet zo'n held. Daarom spreek SGW me niet zo aan.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 11:53

1 x per jaar is er een rally over ik dacht 20 km. Dan krijg je een kaart mee en moet je volgens het bolletjes/pijltjes systeem de kaart lezen. Onderweg zijn er nog opdrachten etc. Je rijdt dan met zijn tweetjes. (ik ga nog even nadenken over de plaatsnaam, ik kan er ff niet opkomen )

Rosemarie

Berichten: 316
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Gorssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 13:26

Klint erg leuk. Ik ben zeer benieuwd!

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:06

Even dit topic omhoog schoppen, aangezien ik nieuws heb over TREC: er is een Nederlandse die deze sport beoefent in Belgiƫ, Luxemburg en Duitsland. Zij wil Nederlanders enthousiast maken voor deze tak van sport en heeft plannen om een proefwedstrijd in NL te organiseren!

Zie http://www.flyinghorse.nl en dan onderaan klikken op 'T.R.E.C.'

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:35

Lijkt me lachen Haha! Miro is een ster in achteruit lopen/draven dus dat slalommem zal wel gaan maar weglopen en Miro zo los laten staan..hihi ja hij draait het om, Miro rent weg en ik blijf meestal staan Tong uitsteken Knipoog

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:18

Hey Rosemarie,

Ik was van plan om eens bij ons een echte Merens TREC te doen. Dus een parcours buiten en dan een miniTREC zoals we al bij de merens hebben.
Maar dan iets minder lang buitenparcours...

Misschien kunnen we het samen organiseren? Ik weet niet waar je woont?! Gewoon om eens te kijken of dat lukt?

mail me maar of pb of bel.

groetjes
arjanne

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:20

Lijkt me helemaal top... Kennisen die ik in Engeland heb zijn er echt heel erg enthusiast over... Nu nog een trailer en auto+trekhaak regelen...