kim345 schreef:Ik krijg het bestand niet geopend...
9.30 op de 62
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Aileen_Noël schreef:kim345 schreef:Mooi! Die tijd had ik al wel verwacht idd maar je weet het nooit zeker natuurlijk
Ja, ik had specifiek om 9.00 gevraagd ivm het net terug komen van vakantie ( avond ervoor)

Meisje op stal zorgt voor een ingevlochten en bereden, opgewarmd paard
maar we zitten er weer op.
gelukkig gaat het vlot draven wel dus hoe dan ook: 't wordt vast wel een lekkere rit
VanHuisUit schreef:En ik rij ook de 31 km met Ollie en we rijden samen met GAM![]()
Echt heel blij dat het is gelukt want we zijn er dus 7 weken terug nogal hard vanaf gestuiterd, drie gebroken ribben opgelopen en hele lijf natuurlijk gekneusdmaar we zitten er weer op.
Alleen galopperen lukt nog niet. Vandaag even wat langer geprobeerd maar dat is echt geen succesgelukkig gaat het vlot draven wel dus hoe dan ook: 't wordt vast wel een lekkere rit
Maaike , je bent een bikkel! VanHuisUit schreef:En ik rij ook de 31 km met Ollie en we rijden samen met GAM![]()
Echt heel blij dat het is gelukt want we zijn er dus 7 weken terug nogal hard vanaf gestuiterd, drie gebroken ribben opgelopen en hele lijf natuurlijk gekneusdmaar we zitten er weer op.
Alleen galopperen lukt nog niet. Vandaag even wat langer geprobeerd maar dat is echt geen succesgelukkig gaat het vlot draven wel dus hoe dan ook: 't wordt vast wel een lekkere rit

haha