En anders, voor de ervaring en een leuk dagje weg, hebben ze ook nog vrijwilligers nodig! Leer je ook veel van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo lang je alles draaft (wat de meesten toch wel doen) zie je ze echt nauwelijks, alleen bij de zandverstuiving en wat vertakkingen daarvan kan je wat last hebben. Ik spray niet eens meer in, maar doe het denk ik nog wel even de laatste km voor de finish zodat er bij het hartslag meten geen frustratie is van de dazen.
ga ik nog even snel spray halen, rij normaal altijd met deken om.
ik vond het een mooie afwisselende route! Wel wat lastig soms met veel boomwortels of kleine heuveltjes, maar dat was een goede oefening. Helaas zijn wij afgekeurd in de vetgate vanwege een singelwondje.. Vervelende reden, maar ik ben blij dat hij verder wel helemaal gezond was en in principe verder had gekunt. Als ik een bondje of vet mee had gehad mocht ik wel verder rijden, maar wilde zelf ook niet het risico lopen dat het groter werd.. Gilbey schreef:Wil ik ook doen dus ga er gewoon ruim op tijd zijn en dan daar ter plekke vragen.
Zal nu best wel crisis centrum zijn voor de organisatie dus denk dat het makkelijker is om daar te vragen.
! Tina staat lekker schoon op stal te eten!frisian_love schreef:Kan iemand mij uitleggen, hoe alles werkt met de groompunten en zo.
Wij doen voor de allereerste keer mee aan de Impulsrubriek, moet ik dan de lichtblauwe route aanhouden?
Het is mij niet helemaal duidelijk.
En is het parkeren met de trailers aan de Heulweg.
Hoe lang van tevoren is het verstandig, om aanwezig te zijn?
Alle overige info is ook welkom, ik tast volledig in het duister en vind het best spannend
Ik heb ze op facebook gezet en op openbaar, dus ik denk dat iedereen ze zo kan zien (zo niet, zeg even welk startnummer je had en ik pb/mail ze naar je!)