Biothane tuig, voors en tegens vd merken en aanbieders?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Biothane tuig, voors en tegens vd merken en aanbieders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:05

Ik heb toevallig alleen ervaring met,goedhard maar ik ben wel te spreken over hun service. Nooit problemen gehad met de service en ben na 5 jaar nog steeds tevreden over de kleur! Inmiddls is hij wel ietsje vager dan toen ik hem kocht maar nog steeds fel zat :P

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:31

Mijn 1e Zilco heb ik nu 14 jaar en ziet er beter uit dan andere merken die ik korter heb zoals : Podium, Maximum en Marylot

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:38

Hier ook al ruim 10 jaar een biothane hoofdstel van Goedhard en nog steeds net zo rood als toen het nieuwe was :j
Ik heb alleen met messing gespen en die zijn niet zo mooi meer.
Mocht ik een nieuwe kopen zou ik gaan voor rvs-gespen en een los kopstuk ipv bithangers.

Roxan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:01

Bij Goedhard kan het wel eens even duren inderdaad, ze zijn ook veel op pad maar heb wel eens andere merken gekocht maar vind dat meer PVC - is veel harder en stijver als Marylot van goedhard.
Ik heb juist deze ochtend weer een hoofdstel besteld (fransje23 met rvs gespen ;) ) inclusief teugels met smeekbede of ik deze aub uiterlijk as donderdag mag ontvangen, dan kan ik in Teteringen mooi in kleur aan de start verschijnen :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 16:21

Iemand anders had voor mij gemaild daar wel reactie op gekregen en vandaag is die dan eindelijk binnen gekomen! Super blij mee ontzettend mooi hoofdstel is het!!

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 21:03

Ik ben helemaal weg van Marylot van Goedhard. Ook ik heb wel wat problemen gehad met Goedhard om ze te bereiken. Het duurde even, maar super netjes en snel uiteindelijk opgelost.

Wegens verkoop paard heb ik een aantal biothane hoofdstellen maat Full te koop. Zijn verstelbaar van cob tot full http://link.marktplaats.nl/m929923773