Endurance Ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 17:43

Officeel debuut gehad :D
Ik heb ook heel lekker gereden, maar ook inderdaad meteen naar de eerste oversteek de verkeerde kant op gegaan :+ .
Super mooie omgeving trouwens, heb echt genoten. Kany moest wel weer eventjes opwarmen, de eerste 8 kilometer ofzo heeft hij niet zoveel haast en sukkelt hij een beetje door het bos, maar daarna ging de knop weer om en was hij lekker fanatiek. Laatste twee kilometer zelf maar gelopen om hem een beetje rustiger te krijgen, maar opstappen was daarna een drama :') . En mooi hartslagen bij de finish, dus ik ben tevreden.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:45

Wij hebben ook heerlijk gereden maar ook te snel!

Fijne wedstrijd altijd en goed geregeld

brighteyes85

Re: Endurance Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:13

Top gereden vandaag, heerlijke dag gehad. Zora liep goed, ik zat goed. Wel een paar keer een lintje gemist waardoor ik terug moest rijden om de weg weer te vinden, maar dat mocht de pret niet drukken.
Grooms kwijt want die konden het eerste groompunt niet vinden 8)7
Bij groompunt 3 kwam ik ze toch tegen en toen hoorde ik dat ik toch wel aardig hard had gereden dus ik moest iets gas terug :+

Ondanks alles toch eerste geworden in de impulsrubriek *\%/* met bijna 1 km per uur sneller dan de nr.2 :o Nog 1 keertje impuls dan maar en dan gaan we voor de punten rijden.

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 20:46

Wij hebben ook lekker gereden! Het weer was super dus dat was al pluspunt. We waren een keer bijna verkeerd gereden maar gelukkig zag een van mijn groepsgenoten links een geel lintje op een ander pad dus toch maar terug gereden en toen zat er een wit lintje op een witte berk. :P
Twee ruiters voor ons waren wel rechtdoor gereden maar die hoorde ons niet meer.
Verder hebben we rustig gereden maar ik heb mijn winstpunten! :D En we zijn laatste bij de teamchallenge maar dat mocht de pret niet drukken!

Wie weet wie de fotografen waren? Zijn volgens mij een aantal leuke foto's gemaakt, vooral van teamgenootje die met paard en al het bos in vloog omdat hij schrok.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 20:51

Wat een top dagje weer..
Als eerste lof voor goede organisatie.

Wij reden met zijn 3en..
Ik op Azhar (klasseI kort) Mijn zusje op Floor (korte klasseI) en Suzanne op Thobias (impulsklasse)

Als eerste ging Azhar heen als terug de trailer op. *\o/* We hebben er wel eens uren er anders bij gestaan :P
Mariska en ik zijn 13e en 14e geworden. Van de 42? Deelnemers dus uitermate tevreden.
Zeer mooie waardes weer van 40-48-40 <3 We reden gemiddeld 11.96km/h Maar we hadden ook een impuls ruiter.
Suzanne werd 2e in de impulsklasse. We dachten dat we te hard hadden gereden dus lieten haar stappen. Achteraf had ze nog makkelijk mee gekund maar ja achteraf dingen. :P
Ook werden we in de Team Challenge ook nog 2e! (wat wel duidelijk te horen was door de pink mama's haha beetje melig einde van de dag.)

Als met al zekerrrrrrr een geslaagd dagje! :D *\o/*

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:07

Super allemaal hoor ik!

Wij reden voor het eerst een 60 km-er. Ook wij reden twee keer verkeerd maar hebben genoten. In een zware klasse toch nog 7e geworden met een gemiddelde snelheid van 15.4 km p.u. Trots op mijn knappe Jet!

Organisatie en vrijwilligers bedankt, terrein zag er trouwen ook erg mooi uit. Wij keken onze ogen uit! *\o/*

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:27

Ow wij werden 15e en 16e maar ach die 2 plekjes maken dan ook niet meer uit :P

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde prijzen maar ook met de behaalde doelen.
Michelle gefeliciteerd met je verjaardag stond net nog cadeautje bij je naam ;)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 06:58

Elmars_Floor schreef:
Ow wij werden 15e en 16e maar ach die 2 plekjes maken dan ook niet meer uit :P

Gefeliciteerd iedereen met de behaalde prijzen maar ook met de behaalde doelen.
Michelle gefeliciteerd met je verjaardag stond net nog cadeautje bij je naam ;)

Haha dat klopt, dankjewel :j Fijn dat jullie rit ook zo lekker verliep! Jammer dat ik jullie niet gezien heb.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:50

Leuk dat het bij iedereen zo goed is gegaan!
Ik heb gisteren met m'n Haflinger voor het eerst de 60km gestart. Hebben 12,16 gem gereden, ben ik heel trots op!
Waardes waren ook mooi (40-52-48). En verder een hele mooie kaart.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:59

HafNap schreef:
Waardes waren ook mooi (40-52-48). En verder een hele mooie kaart.

Dat was ook precies mijn kaart, maar dan op de korte klasse 2.
Edit: of nee, merrie had 46 op de nakeuring.

Ik vond jouw manier van aanrijden op de finish overigens erg creatief :))

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 08:07

Haha! Ja die eh.... ging niet helemaal zoals gepland (dat heb je soms met Haflingers).
Ik dacht in een lekker galopje richting finish te gaan. Nap zag wat, ging in de ankers en naar rechts. Terwijl ik nog in galop rechtdoor ging. Bodeminspectie!!
Nap had sowieso z'n feestneus op gisteren. De voorkeuring ging ook niet helemaal "zoal t heurt".... Meneer ging er in galop vandoor. Wat ons dus ook een A voor galop opleverde.

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 09:15

Haha @Hafnap. Wat vertel je dat leuk! Ik ben altijd bang dat Kilian er vandoor gaat tijdens de locomotie keuring. Mijn ergste nachtmerrie!

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:07

@hafnap ooh dan heb jij nog een stukje achter ons gereden toen wij je inhaalde tot de afslag 20km toen had hij ook bepaalde haflinger streekjes haha.. boefje.. zag je grond inspectie ook :p wel gave kleuren heb je... love roze <3

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:09

Ja toen wilde hij erg graag met jullie mee!
Dankje.

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:34

Wij hebben ook fijn gereden op de 40 km en daarmee onze 1e winstpunt in de klasse 2 in de pocket.
Beide paarden gingen fijn, nette waardes bij alle keuringen dus erg tevreden :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:26

Iedereen gefeliciteerd met de fijne ritten! En als het wat minder ging: volgende keer weer beter!
Waar staan de uitslagen trouwens, kan het nergens vinden?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:32

Ik denk dat de uitslagen nog niet online terug te vinden zijn, maar dat komt nog wel. Het is vandaag natuurlijk een gewone werkdag dus ik kan me ook voorstellen dat degenen die dit normaal gezien doen, eerst nog aan het werk zijn vandaag.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 13:47

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 14:09

Gefeliciteerd allemaal met de geslaagde ritten!

Ik zie dat de beoordeling van de eerder besproken vosjes (of eigenlijk alleen het ene vosje) anders is dan anders, lijkt erop dat de ingediende klachten en/of vele ophef voor resultaat hebben gezorgd.

Wat een hoop mensen met een te hoge snelheid in klasse I trouwens!

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:01

Wij waren 13e in de lange klasse 1 :) mooi in de middenmoot.

Wel lastig hoor het beoordelen van het uiterlijk van een paard. Ik heb ze niet gezien dit keer en kan dus niet oordelen. Wel heb ik na Ommen wat bewuster naar de conditie van alle paarden gekeken. Vooral op de 60 km zag ik aardig wat gratenpakhuisjes langskomen.. Die zullen nooit slecht in de vacht zitten aangezien ze allemaal geschoren zijn.. Maar waarom niemand daar dan wat van zegt?

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:29

_suus19_ schreef:
Wij waren 13e in de lange klasse 1 :) mooi in de middenmoot.

Wel lastig hoor het beoordelen van het uiterlijk van een paard. Ik heb ze niet gezien dit keer en kan dus niet oordelen. Wel heb ik na Ommen wat bewuster naar de conditie van alle paarden gekeken. Vooral op de 60 km zag ik aardig wat gratenpakhuisjes langskomen.. Die zullen nooit slecht in de vacht zitten aangezien ze allemaal geschoren zijn.. Maar waarom niemand daar dan wat van zegt?

Als dat Akhal Theke zijn of kruisingen daarmee: dit hoort bij het ras

Chariklia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:58

Hier ook heeerlijk gereden. Echt genoten. Maar heb ook zo'n ontzettend fijn paard. Onze eerste drie winstpunten zijn binnen! En bij aankomst dronk hij een 3/4 emmer leeg! Daar kunnen mijn merries een voorbeeld aan nemen zeg! Zin in Drents Friese Woold!

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:40

Wat is Jazzmeen toch een knapperd Thalita!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:49

gefeliciteerd allemaal met jullie geslaagde ritten :)

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:20

Het was weer afzien... heb die rode aanslag er nog niet af kunnen poetsen onder de douche :P

Door de delegatie van het hek wachten aan Yvonne (die slechts 1 keer hoefde op te treden tegen een ruiter die hem dicht wilde doen), kon ikzelf wat plaatjes maken.

Ze staan op mijn FB, Flickr en Oypo

Meer foto's volgen nog, maar net als goed eten, moet je niet alles in 1 keer naar binnen proppen.

Wij hebben genoten, hopelijk versterken de foto's het genieten achteraf nog een beetje.