Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gypsy schreef:Wat ik me nu altijd afvraag he.... Zeker je eerste wedstrijd zul je nog wel eens ingehaald worden. Wat vinden jullie paarden daarvan?
Voor mij is het de reden om gewoon maar niet mee te doen.

Vind het vooral zo leuk dat je bij endurance ook die dierenarts check en alles hebt
(ben ik daarmee de enige of zijn er meer die dit eigenlijk toch wel heel leuk vinden) en ik moet inderdaad maar hard aan het werk als het gaat om inhalen en alles! zolang de dame voorop rijd en niet word ingehaald is er niks aan de hand! loopt ze achter iemand aan maakt het ook niet uit, komt iemand me tegemoet kijkt ze niet op of om! maar als er in van achter naar voren komt en ook echt bij haar vandaan rijd!! of sowieso al iemand die een paar meter ervoor rijd, dan bedoel ik 10 meter of meer. dan is het een stuiterballetje
nu moet ik zeggen ik ook niet, want Una is er ook niet zo dol op om in de trailer te staan
Maar denk dat ik tegen die tijd maar eens hier op bokt rond ga kijken naar iemand die dan misschien wel samen met mij wil rijden
Wil de eerste keer toch maar niet alleen, Una is dan denk ook iets rustiger en ik ben dan in ieder geval stukken rustiger
Gypsy schreef:Wat ik me nu altijd afvraag he.... Zeker je eerste wedstrijd zul je nog wel eens ingehaald worden. Wat vinden jullie paarden daarvan?

. Lekker de beentjes laten wapperen, zeg maar.

wortelsussie schreef:Hoelang doen jullie meestal over een rit eigenlijk?
zoutenootjes schreef:wortelsussie schreef:Hoelang doen jullie meestal over een rit eigenlijk?
Meestal tussen de 2 en 3 uur. Als de afstand 25 kilometer is, dan is iets meer dan 2 uur een gemiddelde van 12 kilometer. Je hebt namelijk ook te maken met een maximale snelheid. Daar wil je onder blijven.
Als de afstand 35 kilometer is, dan is (iets meer dan) 3 uur rijden een gemiddelde van 12 kilometer. 3 keer 12 kilometer is 36 klometer, en 2 keer 12 kilometer is 24 kilometer.
Je kijkt bij de start op de klok, doet dat plus 2 of 3 uur, en je weet hoe laat je bij de finish moet zijn.