Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eindelijk weer eens door de zandverstuiving. Heb ik voor het laatst .... ahum ... 10 jaar terug gedaan met mijn lieve Nebraska waar we toen klasse 2 mee startten en we zijn toen gestrand in de vetgate
Vind het wel leuk om eens een totaal andere tak van paardensport te zien. En is het dan t meest "leerzaam" "spectaculair" om bij een vet check te kijken, of gewoon langs de route, of de start, de finisch? Ennuh, succes allemaal he? rien10 schreef:Leuk dat die punten zo dicht bijeen liggen. Enne, vrijwilligerswerk laat ik graag over aan mensen die een jaar of 25 tot 30 jaar jonger zijn(oef, klinkt wel errrrggg oud).

. Daarom ook de tip. Uiteraard kan 'gewoon even kijken' ook, kijk t.z.t dan op de kaart en in het wedstrijdboekje om te zien wat een mooi tijdstip is om ergens te gaan kijken.
Dannon schreef:Ik heb het vreeeselijk makkelijk, zo in de klasse 1De groompunten langs het parkoer afrijden, zorgen dat ik er eerder ben dan de ruiter, en dan vervolgens klaarstaan met:
* Teiltje water voor paard om uit te drinken als ze wil. Als de ruiter het aangegeven heeft bij het vorige punt, heb ik er ook nog wel wat eten bij.
* Twee flessen water (van die melkflessen) om paard mee te koelen. Hoeft niet al lopened voort nog; ze stopt altijd even bij de groompunten. In hogere klasses gaat het allemaal in volle vaart
* Fles water en eten voor ruiter als ze wil.
... en dan weer inpakken en door naar het volgende puntMaak er de uitdaging van om bij elk groompunt te komen. Niet strikt noodzakelijk, maar wel zo gezellig.
En indien nodig helpen om te kijken of het nog allemaal goed gaat. Laatste keer liep paard toch niet helemaal lekker; heb ik de trailer maar weer opgehaald. Even puzzelen midden in een bos, haha... maar hoort er bij.

mamajolijn schreef:Heel veel plezier met je mooie paardje! En als je ooit hulp nodig hebt, geef je maar een gil bij school
Klein wereldje eigenlijk ook he...?
1 poging gedaan, maar ze loopt niet zuiver rechtsachter. Inmiddels is dat erger geworden, en zitten we in een lang traject met de DA om te kijken of dit oplost... erg jammer... Maar mijn volgende paard/pony zal ik graag ook in de endurance laten uitbrengen alsnog; goede opbouw naar de mendurance voor mijzelf...!Dannon schreef:Mijn eigen paardje loopt helaas niet in de endurance...1 poging gedaan, maar ze loopt niet zuiver rechtsachter. Inmiddels is dat erger geworden, en zitten we in een lang traject met de DA om te kijken of dit oplost... erg jammer... Maar mijn volgende paard/pony zal ik graag ook in de endurance laten uitbrengen alsnog; goede opbouw naar de mendurance voor mijzelf...!
Intussen is het praktisch zeker dat ik naar Kootwijkerbroek ga. Maar dan als groom/chauffeur voor een goede vriendin. Ook erg gezellig altijd. Wel kijken of we nog een tweede groom kunnen scoren... hoe meer zielen hoe meer vreugd. ^^
mamajolijn schreef:Dannon schreef:Mijn eigen paardje loopt helaas niet in de endurance...1 poging gedaan, maar ze loopt niet zuiver rechtsachter. Inmiddels is dat erger geworden, en zitten we in een lang traject met de DA om te kijken of dit oplost... erg jammer... Maar mijn volgende paard/pony zal ik graag ook in de endurance laten uitbrengen alsnog; goede opbouw naar de mendurance voor mijzelf...!
Intussen is het praktisch zeker dat ik naar Kootwijkerbroek ga. Maar dan als groom/chauffeur voor een goede vriendin. Ook erg gezellig altijd. Wel kijken of we nog een tweede groom kunnen scoren... hoe meer zielen hoe meer vreugd. ^^
Jammer dat ze niet goed loopt. Hopelijk komt dat snel goed!
Kootwijkerbroek lijkt me erg leuk, maar 22 maart kan ik helaas niet. Misschien ooit eens in de toekomst
De bedoeling is wel dat we een paar keer op endurance gaan dit jaar, dus wie weet!