Wedstrijd in oktober, Wilbertoord

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 11:06

loveslimpie schreef:
Ik ben benieuwd!

Als het goed weer is hoop ik weer te kunnen fotograferen, Wilbertoord vind ik altijd n hele leuke route :) en heel gezellig natuurlijk!

Oh wat leuk, ik hoop stiekem ook op wat foto's van de wedstrijd. Wordt er ook gefotografeerd binnen de impuls rubriek voor zover jij weet?

loveslimpie

Re: Wedstrijd in oktober, Wilbertoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:54

Er staan vaak wel 1 of meerdere fotografen langs een route, alles wat langskomt fotografeer ik, meestal ga ik gewoon zo zitten dat ik alles voorbij zie komen ;)

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:32

Inmiddels ingeschreven voor de lange klasse 1. Zin in!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:40

De laatste wedstrijd alweer. Wat vliegt de tijd hè pfff

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:41

Ja gelukkig wel. :P O:) (dat de tijd vliegt bedoel ik he haha)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:29

Ik kom groomen :)

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:38

Leuk Alison gezellie !

Nonita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:18

Ik start met mijn puppy Tawfiq op de 55 kilometer..

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:33

Ik heb me ook ingeschreven voor de korte 1

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 10:25

Een van mijn jeugdruiters komt hier op de 80km aan start, vereiste voor de Novice en dan vlg jaar nog 1x 80-90 en dan CEI starten *\o/*

Chariklia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:35

Ja tijd gaat enorm hard! Dit is voor mijn oudere merrie ook gelijk de laatste want volgend jaar gaat ze zich weer concenteren op het moederschap. Met dochterlief probeer ik volgend jaar de overstap naar klasse twee te maken. Ze vindt het tot nu toe erg leuk!

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 20:27

Ik krijg het niet voor elkaar om mezelf in te schrijven :(
Ik heb een individueel KNHS lidmaatschap. Als ik me inschrijf via mijn endurance krijg ik een error. Nu doe ik het via de KNHS website, vragen ze mij opnieuw in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb alleen helemaal geen gebruikersnaam gekregen ik heb alleen een lidmaatschaps nummer gekregen en een mail met uw profiel is bevestigd. Als ik bij KNHS op mijn account druk krijg ik: u bent ingelogd als ********@hotmail.com (mijn mail adres) niks over een gebruikersnaam, ook niet in de bevestigingsmail. Ik wordt er een beetje ziek van. Morgen maar is gaan bellen. Volgens mij is het inschrijven nu al afgelopen!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 06:29

Je kan je niet via mijn KNHS inschrijven. :n Je moet geloof ik als je voor de eerste keer op mijn endurance komt eerst je wachtwoord opvragen (die krijg je dan per mail toegezonden) je gebruikersnaam is je lidmaatschapnummer van de KNHS.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 07:24

Moos99 schreef:
Ik heb een individueel KNHS lidmaatschap. Als ik me inschrijf via mijn endurance krijg ik een error. Nu doe ik het via de KNHS website, vragen ze mij opnieuw in te loggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Ik heb alleen helemaal geen gebruikersnaam gekregen ik heb alleen een lidmaatschaps nummer gekregen en een mail met uw profiel is bevestigd. Als ik bij KNHS op mijn account druk krijg ik: u bent ingelogd als ********@hotmail.com (mijn mail adres) niks over een gebruikersnaam, ook niet in de bevestigingsmail. Ik wordt er een beetje ziek van. Morgen maar is gaan bellen. Volgens mij is het inschrijven nu al afgelopen!

ben je wel lid van de endurancevereniging?
zoniet dan moet je op de pagina mijn endurance links onderin " welkom als je geen lid bent" gebruiken om je in te schrijven

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 08:58

risky schreef:
Moos99 schreef:

ben je wel lid van de endurancevereniging?
zoniet dan moet je op de pagina mijn endurance links onderin " welkom als je geen lid bent" gebruiken om je in te schrijven

Voor de impulsrubriek hoeft dit toch niet?

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 09:00

Nieuwe issue, als ik dan lid wil worden van "mijn endurance" moet ik mijn KHNS persoonsnummer invoeren waarbij ik een melding krijg dat deze niet wordt herkend.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:00

Voor de Impulsrubriek hoef je geen lid je te zijn van de Endurancevereniging :n (wél van de KNHS)

@Moos99: stuur de organisatie van deze wedstrijd even een mail, die kunnen je inschrijving denk ik wel voor je regelen.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 09:01

Hilli schreef:
Voor de Impulsrubriek hoef je geen lid je te zijn van de Endurancevereniging :n (wél van de KNHS)

@Moos99: stuur de organisatie van deze wedstrijd even een mail, die kunnen je inschrijving denk ik wel voor je regelen.

Denk dat ik dit gewoon ga doen! Het enige wat ik heb is een mail van de KNHS van, hierbij je persoonsnummer. Voor de rest ben ik nergens lid van of wat dan ook...

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:06

Even een hele andere vraag. Gisteren het reglement van de endurance doorgelezen en nu zag ik staan 5 rustdagen na klasse 1.
Nu vroeg ik mij dus af geldt dit voor alle wedstrijden of alleen voor endurance.
Hier bedoel ik mee als je nou mee doet en je wil binnen die 5 wachtdagen een springwedstrijd rijden, mag dat of niet.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 09:18

Ik heb de vereniging van de wedstrijd een uitgebreide mail gestuurd met alle benodigde gegevens en hoop echt dat ze het zo nog even voor me kunnen regelen. Ik kijk al maanden uit naar deze wedstrijd :+ en het is de laatste van het seizoen. Nu even rustig afwachten op een mailtje terug :)

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 15:19

Nou het inschrijfprobleem is opgelost, is met een mailtje snel geregeld. Super fijn!!
Nou dan is het nu officieel. Ik heb nog een aantal vragen, hopelijk heeft iemand tijd deze te beantwoorden:

- Ik wil graag een paddockje maken omdat we wel 3 uur moeten wachten tot ik ga rijden, doen jullie dit altijd met stroom of evt ook gewoon met prikpaaltjes?
- In hoeverre moet je bij de impulsrubriek nou al bezig zijn met de hartslag enzo? Want ik hou me daar nog niet echt mee bezig, als ik het echt leuk vind en officieel ga starten ga ik dit uiteraard wel doen. Maar ik weet dat je bij de vetgate je paard aan moet bieden als de hartslag onder de 60 is, maar ik weet dan natuurlijk niet of dit bij mijn paard ook het geval is. :+ echt nog een leek dus.
- Bij de vetgate tussendoor, hoelang ben je daar nou eigenlijk bezig? En als je daar aan komt, wanneer bied je je paard dan aan? en wanneer ze gecontroleerd zijn hoelang heb je dan nog om pauze te nemen?
- Hoe werkt het met de uitslagen? Moet je daar vaak nog lang op wachten? Wij moeten een halfuurtje reizen, misschien is het dan mogelijk om ons paard terug te brengen en daarna terug te komen.

Meer komt er nu nog even niet in me op. Ik heb er wel super veel zin in!!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 15:24

De vetgate mag je vergeten die komt pas in de K2 ;)

Mijn paard blijft gewoon achter een draadje staan zonder stroom. Maar dat is wel per paard afhankelijk denk ik. :j
Bij de voor en nakeuring en bij de finish dient je hartslag onder de 60 te zijn. Ook in de impulsrubriek.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 15:26

Moos99 schreef:
Nou het inschrijfprobleem is opgelost, is met een mailtje snel geregeld. Super fijn!!
Nou dan is het nu officieel. Ik heb nog een aantal vragen, hopelijk heeft iemand tijd deze te beantwoorden:

- Ik wil graag een paddockje maken omdat we wel 3 uur moeten wachten tot ik ga rijden, doen jullie dit altijd met stroom of evt ook gewoon met prikpaaltjes?
gewoon met prikpaaltje maar ik laat mijn pony nooit zonder toezicht in de paddock staan, dan gaat ze op de traielr

- In hoeverre moet je bij de impulsrubriek nou al bezig zijn met de hartslag enzo? Want ik hou me daar nog niet echt mee bezig, als ik het echt leuk vind en officieel ga starten ga ik dit uiteraard wel doen. Maar ik weet dat je bij de vetgate je paard aan moet bieden als de hartslag onder de 60 is, maar ik weet dan natuurlijk niet of dit bij mijn paard ook het geval is. :+ echt nog een leek dus.
niet mee bezig zijn, gewoon gaan voor een rustige rit op stabiel tempo. Als je de laatste 1 of 2 km gaat stappen dan kun je bij binnenkomst direct aanbieden om de hartslag te laten meten. Een half uur na je finishtijd heb je je nakeuring

- Bij de vetgate tussendoor, hoelang ben je daar nou eigenlijk bezig? En als je daar aan komt, wanneer bied je je paard dan aan? en wanneer ze gecontroleerd zijn hoelang heb je dan nog om pauze te nemen?
vetgate ( P/A) tussendoor is er niet (meer) voor de klasse 0 en 1, bedoel je een groompunt? daar kun je je paard wat laten eten of koelen met water en dan rij je weer verder , je tijd blijft doorlopen dus niet te lang blijven hangen op een groompunt

- Hoe werkt het met de uitslagen? Moet je daar vaak nog lang op wachten? Wij moeten een halfuurtje reizen, misschien is het dan mogelijk om ons paard terug te brengen en daarna terug te komen.
Als je zo dichtbij woont dan is het idd fijn om je paard even naar huis te brengen, de prijsuitreiking is meestal om een uur of 5
Meer komt er nu nog even niet in me op. Ik heb er wel super veel zin in!!

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 15:35

Oh oke dan bedoel ik idd het groompunt! En een halfuur na de finishtijd hoef ik dus pas mijn paard aan te bieden? Dan kun je tussendoor gewoon je paard lekker rondstappen met een dekentje en eten/drinken geven? Ik dacht altijd dat het 10 minuten na tijd was. Maar dat is waarschijnlijk allemaal bij hogere klasses ook.

Al super bedankt voor de heldere antwoorden.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 15:43

als je door de finish gaat heb je maximaal 10 minuten om je paard aan te bieden, iedere minuut die je wacht vanaf het moment dat je de finish passeert is een strafpunt.

als je hartslag is gemeten en op je vetkaart geschreven ga je terug naar de finish om je tijd te laten noteren, vanaf de tijd die op je kaart staat heb je dan een half uur voor de nakeuring.

Gewoon erbij vertellen dat het je 1ste x is dan zeggen ze wel wat je moet doen of gewoon aan iemand vragen