Nou het inschrijfprobleem is opgelost, is met een mailtje snel geregeld. Super fijn!!
Nou dan is het nu officieel. Ik heb nog een aantal vragen, hopelijk heeft iemand tijd deze te beantwoorden:
- Ik wil graag een paddockje maken omdat we wel 3 uur moeten wachten tot ik ga rijden, doen jullie dit altijd met stroom of evt ook gewoon met prikpaaltjes?
gewoon met prikpaaltje maar ik laat mijn pony nooit zonder toezicht in de paddock staan, dan gaat ze op de traielr- In hoeverre moet je bij de impulsrubriek nou al bezig zijn met de hartslag enzo? Want ik hou me daar nog niet echt mee bezig, als ik het echt leuk vind en officieel ga starten ga ik dit uiteraard wel doen. Maar ik weet dat je bij de vetgate je paard aan moet bieden als de hartslag onder de 60 is, maar ik weet dan natuurlijk niet of dit bij mijn paard ook het geval is.

echt nog een leek dus.
niet mee bezig zijn, gewoon gaan voor een rustige rit op stabiel tempo. Als je de laatste 1 of 2 km gaat stappen dan kun je bij binnenkomst direct aanbieden om de hartslag te laten meten. Een half uur na je finishtijd heb je je nakeuring- Bij de vetgate tussendoor, hoelang ben je daar nou eigenlijk bezig? En als je daar aan komt, wanneer bied je je paard dan aan? en wanneer ze gecontroleerd zijn hoelang heb je dan nog om pauze te nemen?
vetgate ( P/A) tussendoor is er niet (meer) voor de klasse 0 en 1, bedoel je een groompunt? daar kun je je paard wat laten eten of koelen met water en dan rij je weer verder , je tijd blijft doorlopen dus niet te lang blijven hangen op een groompunt- Hoe werkt het met de uitslagen? Moet je daar vaak nog lang op wachten? Wij moeten een halfuurtje reizen, misschien is het dan mogelijk om ons paard terug te brengen en daarna terug te komen.
Als je zo dichtbij woont dan is het idd fijn om je paard even naar huis te brengen, de prijsuitreiking is meestal om een uur of 5Meer komt er nu nog even niet in me op. Ik heb er wel super veel zin in!!