Judith_ schreef:Jaren terug heeft er volgens mij een (terechte) ingezonde brief in de Her&Der gestaan? Wat betreft het verbod op rijden op de fietspaden. Wat mij betreft is op de fietspaden rijden terecht een reden om een ruiter uit te sluiten. Misschien een optie om wederom een gedrag en omgang artikel te plaatsen in de Her&Der. Het is wel jammer dat er op die manier geen gehoor aan de regels wordt gegeven.
Hoe dan ook, ik heb er erg erg veel zin in. Hopelijk heb de menners het vandaag droog gehouden?
Ga je gang, schrijf vooral!
Ik ben van mening dat je je, in het gebied waar je te gast bent op een wedstrijd, gewoon netjes hoort te gedragen! Eerst een waarschuwing van een official en als daar niets mee gedaan wordt, uitsluiten!
Overigens doen we niet echt veel met gedrag en omgangsregels in de Her&DER, maar de in de rubriek Tips&trucs staat regelmatig iets over hoe je je behoort te gedragen op een wedstrijd.
Ik heb er ook zin in! Net m'n schimmelvriend gewassen, nu maar hopen dat ie een beetje schoon blijft vannacht!