Endurance Ermelo 18 mei

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Re: Endurance Ermelo 18 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:39

Ik heb mij zojuist ook ingeschreven voor de impulsrubriek! Wordt de eerste keer dus ben erg benieuwd hoe zo'n wedstrijd verloopt :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:06

Vandaag een enjoy the ride gedaan in Ermelo, was super! Heeft deze rit overeenkomsten met de wedstrijd van de 18e? Er zaten prachtige stukken hei en bos in zeg <3

Mabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 13:16

Yeeeh! ik rijd ook gezellig mee met mellamoshan en lindar1985 Mijn eerste wedstrijd weer sinds vorig jaar renkum en de eerste wedstrijd van asulaya.
Ik heb er zin in!!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 17:49

Het duurt niet heel lang meer. Spannend hoor, wij gaan hier voor het eerst een klasse 2 rijden :):)

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 09:01

Jaaa heb er ook zin in!!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 09:12

Ik heb me helaas af moeten melden, ik kom gewoon niet aan rijden toe.

jael89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 10:38

Ik heb me ook ingeschreven voor mijn eerste klasse 2! Ben benieuw, heb er zin in!

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 19:15

Leuk zoveel mensen die voor het eerst hier klasse 2 gaan starten :) ik wacht Ommen nog even af, maar waarschijnlijk ga ik in Ermelo weer lange klasse 1 starten. Vond het vorig jaar een mooie wedstrijd, ookal kon ik niet heel veel van de omgeving genieten omdat m'n pony het parcours met mij probeerde te lopen ipv andersom :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 11:51

mellamoshan schreef:
Ok, ben nu in ieder geval tijdelijk geaccepteerd, maargoed vond het apart. :)

Tijdelijk geaccepteerd? Dat bestaat niet :D

Helaas heeft onze nieuwe admin die aanmeldingstekst nog steeds niet aangepast. Betalen is niet nodig, maar wel jezelf voorstellen. Anders wordt je account weer gedelete na een paar weken.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:55

Zal me binnenkort eens voorstellen dan. Er stond inderdaad; voorlopig geactiveerd. :)

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:56

zo ik heb me opgegeven :). Ik heb aangegeven in het opmerkingenveld dat ik samen met 2 anderen wil starten, doen wij dan automatisch mee met de teamchallenge? Aangezien op de site staat : '' Teams mogen uit 3 of 4 personen bestaan. De beste 3 resultaten tellen. Teams starten samen, maar hoeven niet de hele rit samen te rijden. Geef bij je inschrijving op met wie je in een team wilt starten. ''

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:01

Reusje0504 schreef:
zo ik heb me opgegeven :). Ik heb aangegeven in het opmerkingenveld dat ik samen met 2 anderen wil starten, doen wij dan automatisch mee met de teamchallenge? Aangezien op de site staat : '' Teams mogen uit 3 of 4 personen bestaan. De beste 3 resultaten tellen. Teams starten samen, maar hoeven niet de hele rit samen te rijden. Geef bij je inschrijving op met wie je in een team wilt starten. ''

nee dan berekenen we niet automatisch de punten voor de team challenge, wil je daar aan meedoen dien je je apart op te geven, zoals ook staat vermeld.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:48

Zijn er hier nog mensen die samen willen rijden op de korte klasse I? Ik zou samen met 2 stalgenoten gaan, maar 1 moet afzeggen en de andere misschien ook
Ik plaats dus nu alvast een oproepje, mocht stalgenoot 2 ook af moeten zeggen

Ik rijd een hele gemakkelijke haflinger, die goed voorop en achterop kan rijden. Het is zijn tweede seizoen, dus hij is niet snel meer onder de indruk (ik soms wel :D)
Ik wil graag tussen de 10 en 11 km per uur rijden gemiddeld

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 23:11

Ik heb me ook opgegeven in de klasse I kort.. Heb er zin in!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 11:48

De sluitingsdatum voor het inschrijven is morgen, kan je dan alleen vandaag nog inschrijven of morgen ook nog?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 16:29

Stomme vraag, ik wil mijn paard wel graag laten starten maar ik weet niet of ik zelf wel kan deze dag (weet ik pas enkele dagen ervoor) kan ik dan iemand anders mijn paard laten rijden?

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:28

Chrissie schreef:
Stomme vraag, ik wil mijn paard wel graag laten starten maar ik weet niet of ik zelf wel kan deze dag (weet ik pas enkele dagen ervoor) kan ik dan iemand anders mijn paard laten rijden?

Ja hoor dat kan, mits de ruiter een startkaarthouder is of lid is van de KNHS. Dit geldt voor de impulsrubriek. Voor promotiepunten dient de ruiter startkaarthouder en lid van de KEV te zijn.
In jouw geval zou ik contact opnemen met de organisatie en vragen tot wanneer wijzigingen kunnen plaatsvinden.

@ Corelli; inschrijven kan ook na 5 mei maar dan gaat dit gepaard met extra kosten.

Ik start in de korte klasse 2 met Barfleur en begeleid een voor mij bekende pony, good old Soldier, met een voor mij onbekende amazone.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:33

pam15 schreef:
@ Corelli; inschrijven kan ook na 5 mei maar dan gaat dit gepaard met extra kosten.

Dat weet ik, ik bedoel het eigenlijk anders maar heb mijn vraag misschien niet duidelijk gesteld :)
Wat ik bedoel is: kun je tot morgen (dus vandaag) of tm morgen inschrijven zonder de extra €7,50 kosten?
Dus op de sluitingsdatum nog of niet?

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:42

ja dat kan pas na morgen gelden de extra kosten
(geloof ik)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 07:44

Eerst was het zo dat op de sluitingsdag de inschrijving al sloot.
ik heb me voor de zekerheid maar gisteren direct na Ommen ingeschreven.

ik start de lange klasse 2 en doe ook mee aan de teamchallenge :)

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 08:17

Corelli schreef:
pam15 schreef:

Dat weet ik, ik bedoel het eigenlijk anders maar heb mijn vraag misschien niet duidelijk gesteld :)
Wat ik bedoel is: kun je tot morgen (dus vandaag) of tm morgen inschrijven zonder de extra €7,50 kosten?
Dus op de sluitingsdatum nog of niet?

Op Mijnendurance staat de inschrijving voor Ermelo nu op gesloten. Ik vrees dat de inschrijfdatum zonder extra kosten tot 5 mei was en niet tot en met 5 mei.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 12:43

Inschrijving is weer geopend

Vanaf nu geldt €7,50 extra

Ilsje_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:32

Oh dat is balen, ik kon me vandaag pas inschrijven :-(, ik dacht ook dat het t/m 5 mei inschrijven was....

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:58

Ruud_O schreef:
Inschrijving is weer geopend

Vanaf nu geldt €7,50 extra

Bedankt voor het heropenen van de inschrijvingen in MijnEndurance! We (wedstrijdorganisatie) hanteren bij de sluitingsdatum altijd Het principe dat inschrijvingen die gedaan zij op de vermelde datum (dus in dit geval nog vandaag) GEEN extra geld hoeven te betalen.

Vanaf morgen geld dus € 7,50 extra bij inschrijven.
Ook na de sluitingsdatum graag digitaal inschrijven via MijnEndurance.

Tot ziens op 18 mei.

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:02

pam15 schreef:
Chrissie schreef:

Ja hoor dat kan, mits de ruiter een startkaarthouder is of lid is van de KNHS. Dit geldt voor de impulsrubriek. Voor promotiepunten dient de ruiter startkaarthouder en lid van de KEV te zijn.
In jouw geval zou ik contact opnemen met de organisatie en vragen tot wanneer wijzigingen kunnen plaatsvinden.

Ik start in de korte klasse 2 met Barfleur en begeleid een voor mij bekende pony, good old Soldier, met een voor mij onbekende amazone.

Je antwoord klopt in die zin dat het technisch inderdaad kan. Echter wordt dat wel gezien als afmelding van de huidige ruiter (dus inschrijfgeld daarvan blijft verschuldigd) en aanmelding van een nieuwe ruiter (met bijbehorende kosten voor inschrijfgeld).
Wijzigingen kunnen tot kort voor tijd verwerkt worden. Hoe eerder wijzigingen gemeld worden hoe liever natuurlijk :j er is kort voor de wedstrijd voor de organisatie al genoeg werk te doen.