Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik wacht Ommen nog even af, maar waarschijnlijk ga ik in Ermelo weer lange klasse 1 starten. Vond het vorig jaar een mooie wedstrijd, ookal kon ik niet heel veel van de omgeving genieten omdat m'n pony het parcours met mij probeerde te lopen ipv andersom
mellamoshan schreef:Ok, ben nu in ieder geval tijdelijk geaccepteerd, maargoed vond het apart.

. Ik heb aangegeven in het opmerkingenveld dat ik samen met 2 anderen wil starten, doen wij dan automatisch mee met de teamchallenge? Aangezien op de site staat : '' Teams mogen uit 3 of 4 personen bestaan. De beste 3 resultaten tellen. Teams starten samen, maar hoeven niet de hele rit samen te rijden. Geef bij je inschrijving op met wie je in een team wilt starten. '' Reusje0504 schreef:zo ik heb me opgegeven. Ik heb aangegeven in het opmerkingenveld dat ik samen met 2 anderen wil starten, doen wij dan automatisch mee met de teamchallenge? Aangezien op de site staat : '' Teams mogen uit 3 of 4 personen bestaan. De beste 3 resultaten tellen. Teams starten samen, maar hoeven niet de hele rit samen te rijden. Geef bij je inschrijving op met wie je in een team wilt starten. ''

)Chrissie schreef:Stomme vraag, ik wil mijn paard wel graag laten starten maar ik weet niet of ik zelf wel kan deze dag (weet ik pas enkele dagen ervoor) kan ik dan iemand anders mijn paard laten rijden?

pam15 schreef:@ Corelli; inschrijven kan ook na 5 mei maar dan gaat dit gepaard met extra kosten.

Corelli schreef:pam15 schreef:@ Corelli; inschrijven kan ook na 5 mei maar dan gaat dit gepaard met extra kosten.
Dat weet ik, ik bedoel het eigenlijk anders maar heb mijn vraag misschien niet duidelijk gesteld
Wat ik bedoel is: kun je tot morgen (dus vandaag) of tm morgen inschrijven zonder de extra €7,50 kosten?
Dus op de sluitingsdatum nog of niet?
Ruud_O schreef:Inschrijving is weer geopend
Vanaf nu geldt €7,50 extra
pam15 schreef:Chrissie schreef:Stomme vraag, ik wil mijn paard wel graag laten starten maar ik weet niet of ik zelf wel kan deze dag (weet ik pas enkele dagen ervoor) kan ik dan iemand anders mijn paard laten rijden?
Ja hoor dat kan, mits de ruiter een startkaarthouder is of lid is van de KNHS. Dit geldt voor de impulsrubriek. Voor promotiepunten dient de ruiter startkaarthouder en lid van de KEV te zijn.
In jouw geval zou ik contact opnemen met de organisatie en vragen tot wanneer wijzigingen kunnen plaatsvinden.
@ Corelli; inschrijven kan ook na 5 mei maar dan gaat dit gepaard met extra kosten.
Ik start in de korte klasse 2 met Barfleur en begeleid een voor mij bekende pony, good old Soldier, met een voor mij onbekende amazone.
er is kort voor de wedstrijd voor de organisatie al genoeg werk te doen.