Kwestie van gewoon maar doen.. Ooit moet ik het toch doen.
Moet wel even met vriend overleggen of hij ECHT wilt groomen ivm de vetgate op een andere plaats als het wedstrijdterrein.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Somebitch schreef:Ben ik inderdaad ook wel even benieuwd naar. Hoe zit dat Saskia? Is daar genoeg ruimte voor?
Dan ga ik me dit weekend inschrijven voor de 40 KM.
Leuk zoveel bekende mensen op Renesse.
Sash schreef:Leuk om alle enthousiaste reacties te lezen. Ik heb flink wat flyers uitgedeeld aan collega's die op Walcheren en Noord/Zuid Beveland wonen dus hopelijk starten er nog meer enthousiaste mensen in de impulsrubriek.
Wij hopen ook echt op meer deelnemers dan vorig jaar. Minstens 50 is ons doel maar meer is altijd beter. De wedstrijd is niet zo snel vol want we hebben een flink parkeerterrein tot onze beschikking!
Hilli schreef:Je kan vanaf de achterkant van het transferium de achterkant (of zijkant?) van het erf van de startlocatie op. Het is zéker geen 600 meter lopen - ik ben er vorig jaar geweest zonder paard en stond met mijn personenauto relatief ver van dit stukje af en het was echt veel minder. Op dit kaartje kun je zien wat ik bedoel: KLIK Grol is middenbovenin en schuin linksonder zie je rijtjes boompjes en ertussen paden: dat is het transferium en daar achterin parkeer je als deelnemer. Tegen het terrein van manege Grol aan. Dat is echt niet zo ver lopen!
AlexVB schreef:Sash schreef:@Allison, als je wilt delen, graag! sowieso voor iedereen die misschien iemand kent die onze wedstrijd wilt rijden, zeg het voort!!!
Wij doen ons best om het te promoten in de beiden Limburgen..
Misschien straks toch nog de grote vrachtwagen nodig