Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Stelvio schreef:Hij staat op de planning, ik twijfel nog over klasse I of II.
Ik ben niet bekend met de omgeving, hoe is de ondergrond? Is er veel zwaar zand? Is het
vlak of heuvelachtig?
steinstein schreef:Voor meer info over deze wedstrijd zie de website http://www.endurancesurae.nl
Datum van deze wedstrijd is 7 juni 2014.
Farah_ schreef:Hoe zijn de afstanden? Want op de site van de endurancevereniging staat een klasse 2 van 40 km, maar in het vraagprogramma zie ik alleen 54 staan?
Gilbey schreef:Hmmmm dat zou ik ook jammer vinden.
Wilde heel graag die 40 (of kort daarbij) rijden.
De dag erna heb ik een EK training voor Italië en dat zou dan een mooie combie zijn voor een TREC training.
54 word dan echt even te veel.

Somebitch schreef:Er zijn niet echt kennismakingsritten. Maar met een impulsklasse doe je mee voor 'spek en bonen' zegmaar. Dus je rijdt de wedstrijd zoals je anders ook zou doen maar dan telt het niet mee.
Somebitch schreef:Een kennismakingsrit zie ik meer als dat je uitleg krijgt en hulp krijgt. Net als vorig jaar in uhmm ja waar was het wilbertoord? Gedaan was.
Is alleen ter opheldering bedoeld trouwens. steinstein schreef:Er wordt geen korte 2 klasse uitgeschreven.