[TEN] planning / doel 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Re: [TEN] planning / doel 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 17:55

Mijn doelen en planning voor dit jaar zijn vrij ambitieus, eindelijk kan ik dit jaar serieus gaan starten *fingers crost* na vervoer, geld en zadel problemen van de afgelopen jaren..

Ons hoofddoel voor dit jaar is in de ontspanning met een lichte verbinding heerlijk buiten te rijden, de wedstrijden die op de planning staan zijn:
* kootwijkerbroek
* leersum
* ermelo
* renkum
* als optie otterlo

Allemaal klasse 1 en hopelijk in 2015 klasse 2 starten.
Zijn er mensen van mening dat dit too much is voor 1 seizoen?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:37

nee hoor mits je tempo niet te hoog ligt is dit prima ;)

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:54

Nee belangrijkste vind ik dat we de wedstrijden goed uitrijden, tempo komt later wel :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:50

Ik wil dit jaar in ieder geval met de oefenendurance in Grolloo mee doen. En daarnaast wil ik DFW, Grolloo en Onstwedde mee rijden, in de impuls. :) Als het ons bevalt, dan ga ik volgend jaar voor de startkaart en Klasse I. En ik wil TREC Noord en de Hunebedden TREC mee rijden in de T1.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 08:11

Onze plannen zijn bierbeek 90 km, Ermelo 120 km. Als dat allemaal goed gaat ergens in juli, of augustus nog een 120. Daarnaast desiree begeleiden in oa Leersum, Ermelo, Breda maar dan moet ze natuurlijk wel een nieuwe pony hebben die dat al kan...

Imke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:34

Hier is het lijst van mij en Spott (in de klasse 1):

23 maart - Kootwijkerbroek
12/13 april - Leersum
18 mei - Ermelo
22 juni - Renkum
30 augustus - Haarle
6 september - Elten (D)
13 september - Otterlo

Ons doel is om dit jaar klasse 2 start gerechtigd te worden! :D
Op zich moet dit lukken, ik heb een haflinger die niet van opgeven weet en een soort van tank is.
Vorig jaar bijna alle wedstrijden 3 winstpunten gereden, we staan nu op 6 of 9 winstpunten.
Ik zie dat overigens niet in MijnKNHS staan, iemand enig idee hoe dit kan? :S

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 11:22

Imke86 schreef:
Hier is het lijst van mij en Spott (in de klasse 1):

23 maart - Kootwijkerbroek
12/13 april - Leersum
18 mei - Ermelo
22 juni - Renkum
30 augustus - Haarle
6 september - Elten (D)
13 september - Otterlo

Ons doel is om dit jaar klasse 2 start gerechtigd te worden! :D
Op zich moet dit lukken, ik heb een haflinger die niet van opgeven weet en een soort van tank is.
Vorig jaar bijna alle wedstrijden 3 winstpunten gereden, we staan nu op 6 of 9 winstpunten.
Ik zie dat overigens niet in MijnKNHS staan, iemand enig idee hoe dit kan? :S

Winstpunten moet je zelf bijhouden, die staan dus niet op mijn KNHS.

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 23:40

Nou...we zijn hier ook weer aan het plannen geslagen..! Mijn eigen paardje (Fries) Alaska mag voorlopig met pensioen, ik denk definitief. Ze is vorig jaar KWB2 in de vetgate afgekeurd, voelde vreemd. Ik liep al langer met het vermoeden, na weer een flinke pijnperiode met haar maag (vermoedelijk maagzweer, nu stabiel) bloed af laten nemen voor PPID (Cushing). En ja hoor...snik...ze heeft een vroeg stadium van PPID.. Opbouwen ging de afgelopen maanden zo moeizaam, dat ik het steeds meer begon op te geven.

En juist op dat moment komt er dan iemand op je pad die wel de paarden heeft, maar geen ruiter. Voor haar ga ik dit seizoen een hele gave bonte ruin rijden, kruising Pinto Arabier x Franse Draver. Beestje heeft ongeveer 49% arabisch bloed, stevige beer nu nog (mag nog wel iets aan gewicht vanaf). A.s. woensdag gaan we hem halen, de komende week eerst even wennen en zo nu en dan even aan de longe hangen. Verwachting is, dat ik er over anderhalf week (afhankelijk van hoe hij went) een keer op ga zitten, kijken hoe hij reageert. Hij is ingereden en heeft al enige ervaring onder het zadel. Richting de zomer gaan we aan de slag met een jonkie die daar staat, dan hobbelen de veulens er natuurlijk nog tussendoor.. Genoeg te doen! Wedstrijdplanning is natuurlijk afhankelijk van hoe hij alles oppakt, maar de hoop is dat we tegen het einde van het jaar klasse 2 startgerechtigd zijn. Lekker rustig tempo en kijken hoe hij het oppakt. In ieder geval heeeeel anders dan mijn grote zwarte bink!

Voorlopige wedstrijdplanning is Ermelo (mss te kort dag) - Breda - Etten-Leur - Wateren - Lichtaart

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:13

suus27 schreef:
Aan een kennismaking trec clinic/weekend meedoen. Iemand nog suggesties?

Ja, dat is ook mijn doel voor dit jaar! Het liefst ergens in de zomer/ vroeg najaar. Want dan zijn we als het goed is zo ver dat ik in de bak een galopje/ sprongetje kan maken. En anders slaan we die onderdelen nog even over ;-).

Ik woon ook in het midden van het land. Volgens mij is Didam dan het meest dichtbij? Of meteen een T1 gaan doen... :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:35

Mijn planning voor dit jaar:

- 18 mei Ermelo: 30 km
- 17 aug KWB 2: 31 km
- 30 aug Haarle: 26 km

Mijn doel is om ze allemaal goed uit te rijden en minimaal 5 winstpunten te rijden. Zoveel heb ik er vorig jaar gehaald en dat wil ik minimaal weer halen :)

Ik ga bovenstaande wedstrijden rijden met mijn verzorghaflinger en hij rijdt met de eigenaresse ook een aantal wedstrijden. Hij krijgt het dus druk dit jaar, dus met name het goed uitrijden wordt prioriteit nummer 1. :)