wintertrainingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Re: wintertrainingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:30

Ik wil volgend jaar gaan starten met mijn Draver X Peruaanse Paso, ben nu aan het trainen met een vriendin die al Endurance rijdt met haar paard. Hij kan aardige stukken lopen, heeft wel een aardig tempo ..

Ik rij in omgeving Havelte, zou het leuk vinden als er nog iemand in de buurt rijdt :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 07:41

AlaskaTorrie schreef:
Iemand omgeving Nispen/Rucphen? Eventueel Breda.. Er is qua lengte van de rit veel mogelijk..

Jij stond toch eerst in Bergen op Zoom? :o

aherma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:44

Zijn er ook liefhebbers voor de omgeving Nijmegen/ reichswald? Bij interesse stuur mij maar een pb. Groetjes, anne

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 21:17

Karrimh schreef:
rox_en_wilvy schreef:
Ik train op de veluwe in de omgeving van Harderwijk/Hierden/ en alles wat daar in de omgeving ligt :D

Train je daar nog steeds :P

Haha idd Donna 8-)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 22:13

aherma schreef:
Zijn er ook liefhebbers voor de omgeving Nijmegen/ reichswald? Bij interesse stuur mij maar een pb. Groetjes, anne

zeker weten Anne. wij gingen daar vroeger op ponykamp, maar zullen wij dan een rondje op "ons nivea" rijden :P

aherma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:42

Hey Donna, gezellig! Moet wel eerlijk bekennen dat mijn niveau op dit moment beperkt is tot op een laag tempo lange afstanden rijden. Zo breng ik altijd de winter door :) ergens in februari ga ik weer fanatieker opbouwen en meer tempo in m'n trainingen gooien. Past dit een beetje in jouw programma? ;-)

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:42

Nikita82 schreef:
Leuk!
Mijn paard en ik verhuizen volgende week naar Zwolle. Volgens mij kun je dan mooi trainen in Ommen, Lemeleberg, Sallandseheuvelrug en de Veluwe? Alles op een half uurtje rijafstand (hoop ik) Zijn er ruiters in deze omgeving die samen willen trainen?

Leuk! Er is inderdaad een hoop mogelijk in de buurt van Zwolle.
Ik weet niet of je over vervoer beschikt en hoe ver je wilt reizen, maar ik en mijn paard wonen in Wierden. Wij trainen vaak in het Rijssense bos, is ook wel een mooi stukje. Aan het eind van de winter wil ik ook wel op de Sallandseheuvelrug gaan trainen, maar dat is nu nog een beetje ver voor 't paard.
Ik beschik op 't moment niet echt over vervoer, dus zit redelijk vast hier :+
Nog andere mensen die misschien in het Rijssense bos trainen?

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:03

Somebitch schreef:
AlaskaTorrie schreef:
Iemand omgeving Nispen/Rucphen? Eventueel Breda.. Er is qua lengte van de rit veel mogelijk..

Jij stond toch eerst in Bergen op Zoom? :o

Klopt ja! Eerst Bergen op Zoom, daarna Moerstraten.. Bedrijfsmatig hebben we nu een zorgboerderij in Nispen, paard staat daar nu ook.. Waar sta jij dan met paardlief?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 09:06

Ik sta in Poortvliet. ;) Maar ben toen OOOOITT weleens op de stal waar jij stond in BoZ gekeken naar stalling. :)

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:33

mazzeltje schreef:
Jip en ik wonen in Leersum, dus als iemand hier wil trainen ben je welkom!

Ik wil graag een keer meetrainen, maar start pas klasse I. Ik weet niet of je dat een probleem vind? Heb een NRPS d-pony van 6 jaar. Wij rijden regelmatig in Leersum in het bos. Mijn paarden staan in Ingen.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 22:46

ik heb verschillende paarden en voor mij maakt het niveau dus niet uit, is het klasse I kan ik een jonkie meenemen en is iemand al verder kan ik bv Sera meenemen. daarnaast ben ik op dit moment een 3 en 4 jarige aan het zadelmak maken dus als iemand in de toekomst met mij met die mee zou willen gaan graag. moet dan dus wel een bomproof begeleiding zijn, want zal voor Ghadir en Valkan de 1e keer zijn dan ze op locatie gaan (maar duurt nog wel even hoor, ik heb geen haast met die 2)

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:13

mijn pony is bomproef. Heeft al veel buitenrit en marathon ervaring. Dus als je in de buurt van leersum/Amerongen/Elst een keer samen wil rijden, hoor ik het wel :)

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 01:07

janneke584 schreef:
mazzeltje schreef:
Jip en ik wonen in Leersum, dus als iemand hier wil trainen ben je welkom!

Ik wil graag een keer meetrainen, maar start pas klasse I. Ik weet niet of je dat een probleem vind? Heb een NRPS d-pony van 6 jaar. Wij rijden regelmatig in Leersum in het bos. Mijn paarden staan in Ingen.

Ik heb je een pb gestuurd!

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 19:32

Karrimh schreef:
ik heb verschillende paarden en voor mij maakt het niveau dus niet uit, is het klasse I kan ik een jonkie meenemen en is iemand al verder kan ik bv Sera meenemen. daarnaast ben ik op dit moment een 3 en 4 jarige aan het zadelmak maken dus als iemand in de toekomst met mij met die mee zou willen gaan graag. moet dan dus wel een bomproof begeleiding zijn, want zal voor Ghadir en Valkan de 1e keer zijn dan ze op locatie gaan (maar duurt nog wel even hoor, ik heb geen haast met die 2)

Als je Dinky niet meeneemt is die van mij bomproof }>
Dus tegen die tijd geef je maar een gil :P

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-13 21:02

fannetje schreef:
Karrimh schreef:

Als je Dinky niet meeneemt is die van mij bomproof }>
Dus tegen die tijd geef je maar een gil :P

Naar jou kom ik zeker weer een keer Sandra en Dinky laat ik thuis (Anne Marijn is er toch uit gegroeid) *\o/*

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:33

risky schreef:
AlaskaTorrie schreef:

Ja, Zundert :j
Ik wil wel een keer naar de Rucphense hei om mee te beginnen en Horendonk gaan ontdekken vanuit daar.

Leuk!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:43

finnens schreef:
Ik wil volgend jaar gaan starten met mijn Draver X Peruaanse Paso, ben nu aan het trainen met een vriendin die al Endurance rijdt met haar paard. Hij kan aardige stukken lopen, heeft wel een aardig tempo ..

Ik rij in omgeving Havelte, zou het leuk vinden als er nog iemand in de buurt rijdt :)

Ik rij in Havelte en wil volgend jaar de kenningsmakingsklasse doen,
Ik ben een beetje aan het kijken wat mijn Fjord leuk vind.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 11:16

Ik ga morgen naar Nistelrode, maar wil vlg week en de week erna op zaterdag in Leersum gaan rijden/trainen, op chill niveau. Liefhebbers die mee willen?

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 11:43

Dan ga ik waarschijnlijk met Saskia in Leersum rijden, dus misschien kunnen we gezamelijk gaan? Volgende week zondag kan ik niet ivm onderlinge wedstrijd, maar zaterdag en het weekend erop kan ik gewoon :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 15:36

janneke584 schreef:
Dan ga ik waarschijnlijk met Saskia in Leersum rijden, dus misschien kunnen we gezamelijk gaan? Volgende week zondag kan ik niet ivm onderlinge wedstrijd, maar zaterdag en het weekend erop kan ik gewoon :)

Ga je vlg week za of zo? Ik haak graag aan, vinden Saskia en Jip vast niet erg :D

wesleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 17:55

Ik rij in het Dwingelderveld. Meer mensen die daar trainen?

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:41

Ik ga zaterdag in ieder geval. Saskia is nog niet zeker. Laat maar weten of je mee wil en hoe laat.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 19:20

janneke584 schreef:
Ik ga zaterdag in ieder geval. Saskia is nog niet zeker. Laat maar weten of je mee wil en hoe laat.

ik kom in ieder geval. hoe ver wil je rijden en welk tempo? ivm het mee te nemen paard

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 19:58

ik pas me wel aan. We rijden regelmatig rond de 25km in een pittig tempo en dat loopt ze met gemak

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 22:10

Ik rijd ik Havelte