Vadiz schreef:Het lijkt mij super, maar ik heb nog nooit ook maar iets van endurance gedaan. Wel eens bedacht dat het mij best leuk leek, maar verder dan dat ging het niet. Zou zo iets ook voor mij geschikt zijn? Ik rij wel zeer regelmatig buiten, bos, heide, duinen, strand.
is voor iedereen geschikt
nancyyy6 schreef:lijkt me erg leuk om aan mee te doen! ik en een stalgenootje kunnen wel de 7de als dat nog doorgaat omdat er niet veel mensen kunnen. zijn er veel bermen waar in gereden kan worden? paard van stalgenootje staat niet op ijzers
als de mensen die de 7e wel kunnen en willen een mail willen sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com dan kan ik zien wie er echt mee willen doen en beslissen of er genoeg deelnemers zijn 
je kan vrijwel overal in de berm rijden, mits het niet de gehele week regent....
Elmars_Floor schreef:Oooh had ook graag gewild maar kan niet.
Heb in ermelo mijn impulsklasse gereden en nu smaakt het echt naar meer
mijn arabiertje is nog jong (word binnenkort 5) en wij beide kunnen nog veel leren..
hoe zitten de mensen die de 7e niet kunnen voor het weekend van 13 en 14 juli? graag ook een mail sturen met wanneer je kunt, dan heb ik een compleet overzicht